راهپیمایی مردم کوهبنان در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

مردم کوهبنان در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان، مسیر مصلی تا مسجد جامع این شهر را راهپیمایی کردند. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، عصر چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه در پی دو انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تعدادی از زائران شهید و یا مجروح شدند. به همین […]


مردم کوهبنان در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان، مسیر مصلی تا مسجد جامع این شهر را راهپیمایی کردند.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، عصر چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه در پی دو انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تعدادی از زائران شهید و یا مجروح شدند.

به همین مناسبت راهپیمایی در محکومیت و اعتراض به جنایت تروریستی کرمان امروز ۱۵ دی‌ماه بعد از نماز جمعه در شهرستان کوهبنان برگزار شد.

 مراسم راهپیمایی از مصلای نماز جمعه شروع شد و حاضران بلوار آیت‌الله حائری را طی کردند و در نهایت با تجمع مقابل مسجد جامع کوهبنان بار دیگر با آرمان‌های بلند شهیدان و امامین انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

 نمازگزاران در این راهپیمایی ضمن سردادن شعارهای لبیک یا خامنه‌ای، مرگ بر آمریکا، مرگ بر تروریست و ما اهل کوفه نیسیتم علی تنها بماند، خشم و انزجار خود علیه استکبار جهانی و نسبت به حمله تروریستی اخیر را اعلام کردند.

 مردم شهرستان کوهبنان در این راهپیمایی از نهادهای سیاسی و امنیتی خواستند تا نسبت به اقدامات تروریست‌های تکفیری پاسخ درخوری داشته باشند.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





راهپیمایی مردم کوهبنان در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

منبع: فــارس
? راهپیمایی مردم کوهبنان در محکومیت جنایت تروریستی کرمان