راهداران منوجانی برای نجات راننده گرفتار در سیلاب به دل آب زدند

رئیس اداره راهداری و راهدار منوجانی برای نجات جان راننده گرفتار در سیلاب به دل رودخانه سیلابی وحشی زدند. به گزارش فت فتو از جنوب کرمان، مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان امروز اظهار کرد :عصر امروز در پی طغیان رودخانه تجدانو بالا دست سد استقلال میناب در اثر بی‌احتیاطی یک راننده خودروی […]


رئیس اداره راهداری و راهدار منوجانی برای نجات جان راننده گرفتار در سیلاب به دل رودخانه سیلابی وحشی زدند.

به گزارش فت فتو از جنوب کرمان، مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان امروز اظهار کرد :عصر امروز در پی طغیان رودخانه تجدانو بالا دست سد استقلال میناب در اثر بی‌احتیاطی یک راننده خودروی پژو، علی‌رغم شدت سیلاب به سمت بستر رودخانه حرکت می‌کند که گرفتار سیلاب می‌شود.

مجتبی محمودی افزود: در این شرایط سالاری رئیس اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای منوجان و یک نفر نیروی راهدار که در محل حضور داشتند بلافاصله پس از مشاهده این حادثه در کمترین زمان خود را به خودروی گرفتار در سیلاب می‌رسانند و با تجهیزات راهداری و کمک از کامیون اداره راهداری و گشت مستقر در محل رودخانه، خودرو را از دل رودخانه بیرون می‌کشند و راننده را از خطر حتمی نجات می‌دهند.

 وی تصریح کرد: رودخانه تجدانو یکی از رودخانه‌های وحشی بالادستی سد استقلال میناب است که حجم زیادی سیلاب و گل‌و‌لای و سنگ را در زمان سیلاب‌ها با خود حمل می‌کند که ورود به آن بسیار خطر آفرین است.

 محمودی با تقدیر از این حرکت و اقدام شجاعانه رئیس راهداری منوجان و راهدار فداکار این شهرستان گفت: بسیاری از این حوادث در زمان بروز بارندگی‌ها اتفاق می‌افتد که هیچ دوربینی آن را ثبت نکرده و این تصاویر توسط مردم حاضر در محل حادثه ضبط شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت:راهداران در زمان بحران‌ها و در شرایط عادی جان خود را برای سلامت مردم به خطر می‌اندازند و توقعی هم ندارند و در دل گمنامی با صداقت کار خود را انجام می‌دهند و این نشان از دل بزرگ و روحیه جوانمردی این قشر است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





راهداران منوجانی برای نجات راننده گرفتار در سیلاب به دل آب زدند

منبع: فــارس
? راهداران منوجانی برای نجات راننده گرفتار در سیلاب به دل آب زدند