راه‌اندازی ۵۵۰ غرفه عرضه صنایع‌دستی در استان کرمان

فت فتو/کرمان معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از راه‌اندازی ۱۱ بازارچه صنایع‌دستی در قالب ۵۵۰ غرفه در سطح این استان خبر داد. کاظم حسین‌زاده اظهار کرد: با اشاره به اینکه بازارچه‌های نوروزی در یازده شهر شامل کرمان، ماهان، راین، بم، شهربابک، سیرجان، رفسنجان، زرند و… برپا شده است افزود: بیشتر این […]

فت فتو/کرمان معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از راه‌اندازی ۱۱ بازارچه صنایع‌دستی در قالب ۵۵۰ غرفه در سطح این استان خبر داد.

کاظم حسین‌زاده اظهار کرد: با اشاره به اینکه بازارچه‌های نوروزی در یازده شهر شامل کرمان، ماهان، راین، بم، شهربابک، سیرجان، رفسنجان، زرند و… برپا شده است افزود: بیشتر این بازارچه‌ها در محل اماکن تاریخی و مسیرهای گردشگری قرار دارد.
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: بازارچه های سرتاسر استان که به ۵۵۰ غرفه می‌رسد صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی هنرمندان استان و کشور را به معرض نمایش و فروش می‌گذارد.
او بیان کرد: در حاشیه این بازارچه‌ها برپایی سیاه چادرهای عشایری، مسابقات بومی و محلی، مسابقه نقاشی و صورت آرایی ویژه کودکان را داریم.
حسین‌زاده گفت: بازارچه مستقر در ابتدای هفته باغ علوی با ۸۰ غرفه، بازارچه جنب یخدان مویدی با ۷۵ غرفه و بازارچه واقع در کاروانسرای گنجعلیخان نیز با ۵۰ غرفه صنایع‌دستی پذیرای مسافران نوروزی و گردشگران هستند.
وی خاطرنشان کرد: بازارچه‌های صنایع‌دستی استان کرمان از یکم تا یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برپا است.

انتهای پیام




راه‌اندازی ۵۵۰ غرفه عرضه صنایع‌دستی در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? راه‌اندازی ۵۵۰ غرفه عرضه صنایع‌دستی در استان کرمان