راه‌اندازی نخستین ایستگاه شبانه‌ پلیس راهور در کرمان

کرمان – فت فتو – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از راه‌اندازی نخستین ایستگاه شبانه‌ پلیس راهور در میدان خواجوی شهر کرمان به منظور پیشگیری از تخلفات حادثه ساز درون شهری و ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان خبر داد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس […]

کرمان – فت فتو – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از راه‌اندازی نخستین ایستگاه شبانه‌ پلیس راهور در میدان خواجوی شهر کرمان به منظور پیشگیری از تخلفات حادثه ساز درون شهری و ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ اسماعیل خوشوقت در تشریح  این خبر افزود: به منظور جلوگیری از تخلفات حادثه ساز درون شهری و با توجه به اینکه متاسفانه برخی افراد از خلا نیروی پلیس در ساعاتی از شب برای انجام حرکات نمایشی یا رفتارهای حادثه ساز سو استفاده می کنند که این امر علاوه بر تضییع حقوق دیگر شهروندان زمینه ساز وقوع تصادفات و تلفات رانندگی نیز می شود، ایستگاه شبانه پلیس راهور در کرمان راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: این ایستگاه با ظرفیت نیرویی و خودرویی خوبی که برای آن در نظر گرفته شده معابر درون شهری مرکز استان کرمان را در ساعات پایانی شب به صورت تمام وقت پوشش خواهد داد و علاوه بر آن یکسری خدمات از جمله حضور فوری تر در صحنه و رسیدگی به تصادفات، ترسیم کروکی ها و دیگر خدمات مرتبط با این موارد در هر ساعتی از شبانه روز انجام خواهد داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تصریح کرد: هدف اصلی از ایجاد ایستگاه شبانه کاهش زمینه های وقوع حرکات حادثه ساز از سوی راکبین وسایل نقلیه در طول شب و در کنار آن افزایش رضایتمندی عموم شهروندان است.

وی از مردم خواست، فارغ از حضور داشتن یا نبودن پلیس در معابر و جاده ها همواره با احتیاط کامل و رعایت مقررات عبور و مرور تردد داشته باشند و از حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.




راه‌اندازی نخستین ایستگاه شبانه‌ پلیس راهور در کرمان

منبع: ایرنـا
? راه‌اندازی نخستین ایستگاه شبانه‌ پلیس راهور در کرمان