راه‌اندازی مرکز درمان اجتماع‌محور اعتیاد بانوان کرمان(T.C) با مشارکت شهرداری

شهردار کرمان گفت: با مجموعه‌هایی که در حوزه زنان سرپرست خانوار، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی به‌صورت غیرانتفاعی در شهر کرمان فعالیت می‌کنند، همکاری و مشارکت خواهیم کرد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سعید شعرباف، در حاشیه افتتاح سومین مرکز درمان اجتماع‌محور اعتیاد بانوان کرمان(T.C) که با مشارکت شهرداری کرمان، اداره‌کل بهزیستی استان و جمعی […]


شهردار کرمان گفت: با مجموعه‌هایی که در حوزه زنان سرپرست خانوار، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی به‌صورت غیرانتفاعی در شهر کرمان فعالیت می‌کنند، همکاری و مشارکت خواهیم کرد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سعید شعرباف، در حاشیه افتتاح سومین مرکز درمان اجتماع‌محور اعتیاد بانوان کرمان(T.C) که با مشارکت شهرداری کرمان، اداره‌کل بهزیستی استان و جمعی از خیّران راه‌اندازی شده است، بیان کرد: زحمت اصلی راه‌اندازی این مرکز را بخش خصوصی و بهزیستی کشیدند و شهرداری، ساختمان را به‌صورت رایگان در اختیار این مرکز قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: برای مجموعه‌هایی که در حوزه زنان سرپرست خانوار، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی به‌صورت غیرانتفاعی در شهر کرمان فعالیت می‌کنند، در زمینه پروانه ساختمانی رایگان برای ساخت‌وساز یا در اختیار گذاشتن ساختمان‌هایی که در نقاط مختلف شهر داریم و اندکی کمک در تعمیرات ساختمان، می‌توانیم مشارکت کنیم.

شهردار کرمان افزود: این حداقل کمکی است که در قبال تلاش‌های فعالان اجتماعی می‌توانیم داشته باشیم و راه‌اندازی چنین مراکزی حتما مؤثر خواهد بود. لازم به ذکر است، مرکز درمان اجتماع‌محور اعتیاد بانوان کرمان(T.C)، طی آیینی با حضور مدیرکل دفتر زنان و خانواده وزارت کشور و مسئولان استانی، افتتاح شد.

پایا پیام/۳۷۶۳/ب





راه‌اندازی مرکز درمان اجتماع‌محور اعتیاد بانوان کرمان(T.C) با مشارکت شهرداری

منبع: فــارس
? راه‌اندازی مرکز درمان اجتماع‌محور اعتیاد بانوان کرمان(T.C) با مشارکت شهرداری