راز محبوبیت سردار دلها، اخلاص اوست

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: راز محبوبیت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی در اخلاص اوست، رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها، او را با صفت «اخلاص» معرفی کرده‌اند. به گزارش فت فتو؛ مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید کرمعلی قریه میرزایی شب گذشته در مسجد جامع راین برگزار شد.    سردار […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: راز محبوبیت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی در اخلاص اوست، رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها، او را با صفت «اخلاص» معرفی کرده‌اند.

به گزارش فت فتو؛ مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید کرمعلی قریه میرزایی شب گذشته در مسجد جامع راین برگزار شد.
 
 سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شهید قریه میرزایی سر گذشت بسیار جالبی دارد؛ شهید قریه میرزایی گفته بوده، من بعد از حاج قاسم نباید باشم و قبل از مراسم تشییع حاج قاسم غسل شهادت انجام داده بود.
 
وی افزود: زمانی که زندگی تمام شهدای تشییع را مطالعه می کنید، متوجه می شوید که تک تک این شهدا واقعا انتخاب شده بودند.

 سردار نظری با طرح این سوال که چرا حاج قاسم به این محبوبیت رسید؟ ابراز کرد: احترام به پدر و مادر جواب این سوال است؛ ایشان  بارها کف پا و دست پدر و مادر را بوسیده بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: اخلاص حاج قاسم، بریدن حاج قاسم از دنیا بود، حضور مداوم او در میدان جهاد و شهادت حاکی از این است که وی از دنیا دل کنده بود و تعلقی به دنیا و آنچه در آن وجود دارد، نداشت و خود را برای حضور در محضر پروردگار از طریق شهادت آماده کرده بود. 

انتهای پیام/ تاج الدینی




راز محبوبیت سردار دلها، اخلاص اوست

منبع:آرمـان
? راز محبوبیت سردار دلها، اخلاص اوست