رابطه سلامت و اقتدار امنیت مستقیم است 

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به حوزه سلامت گفت: سلامت برای ما اقتدار به همراه می‌آورد.  رحمان جلالی ظهر امروز ۲۶ خردادماه در آئین افتتاح مرکز جامع توانبخشی و بخش آنژیوگرافی عروق محیطی مغزی به تبیین اهمیت سلامت پرداخت و گفت: با همت مجموعه […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به حوزه سلامت گفت: سلامت برای ما اقتدار به همراه می‌آورد. 

رحمان جلالی ظهر امروز ۲۶ خردادماه در آئین افتتاح مرکز جامع توانبخشی و بخش آنژیوگرافی عروق محیطی مغزی به تبیین اهمیت سلامت پرداخت و گفت: با همت مجموعه نظام سلامت و با همان نگاه و رویکردی که در حوزه امنیت موفق شدیم و دکترین رهبری را عملیاتی کردیم، در حوزه سلامت هم شاهد هستیم. 
وی با یادآوری جانفشانی‌های کادر درمان در دوران شیوع کرونا، افزود: در ماه اخیر چند روز بدون فوتی کرونایی داشتیم این درحالی است که در کشورهای توسعه یافته همچنان فوتی‌های دو یا سه رقمی دارند. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان این مطلب که سلامت همه جانبه باید در نظر گرفت، تصریح کرد: حوزه سلامت، یکی از ارکانی که اقتدار امنیت ملی را برای ما به ارمغان می‌آورد. 
وی بر لزوم رونق گردشگری سلامت تاکید کرد و افزود: نقشه گردشگری سلامت استان کرمان در حال طراحی است.
جلالی افزود: اقدام خیران و نظام سلامت، مصداق عملیاتی فرمایشات رهبری در مدیریت جهادی و حلقه های میانی است که به کمک حاکمیت آمدند تا ارتقای سلامت جامعه را داشته باشیم. 
انتهای پیام




رابطه سلامت و اقتدار امنیت مستقیم است 

منبع: ایـسنا
? رابطه سلامت و اقتدار امنیت مستقیم است