رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: هزینه‌ باشگاه‌های ورزشی شفاف‌سازی شود

کرمان – فت فتو – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان در حوزه های مختلف با کمترین امکانات کار می کند اما هزینه کرد منابع مالی در حوزه باشگاه‌های ورزشی و جوانان برای ما غیرشفاف است که باید شفاف سازی شود. به گزارش فت فتو، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه پنجشنبه در دیدار وزیر ورزش […]

کرمان – فت فتو – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان در حوزه های مختلف با کمترین امکانات کار می کند اما هزینه کرد منابع مالی در حوزه باشگاه‌های ورزشی و جوانان برای ما غیرشفاف است که باید شفاف سازی شود.

به گزارش فت فتو، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه پنجشنبه در دیدار وزیر ورزش و جوانان با سمن‌های جوانان استان کرمان افزود: باشگاه های فوتبال عمدتا زیر نظر دولت هستند و از بیت المال هزینه می کنند لذا باید در امورات خود پاسخگو باشند اما در شفاف سازی هزینه ها، تاکنون حریف آنان نشدیم.

وی اظهار داشت: هزینه برای خرید یک بازیکن در برخی باشگاه‌های ورزشی به اندازه ۵۰ سمن فعال در مناطق محروم است تصریح کرد: درخواست داریم شفاف سازی اطلاعات، منابع و هزینه مجموعه های ورزشی در استان کرمان اعلام شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمادگی داریم از ظرفیت بخش اقتصادی مجلس در راستای تحقق اهداف دولت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم را انقلابی می دانیم و آخرین نگاه مردم به معیشت و اقتصاد به این دولت برمی گردد.

وی یادآور شد: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حوزه اعتباری، بودجه ای، اشتغال و ازدواج جوانان در کنار وزارت ورزش و جوانان و دولت قرار دارد.

ساختار وزارت ورزش اصلاح شود

پورابراهیمی اضافه کرد: اثرگذاری جوانان طی سال‌های گذشته در اجرا و عمل کمرنگ شده لذا ساختار وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با جایگاه جوانان باید اصلاح شود که یک مطالبه جدی است.

وی گفت: اصلاح ساختار وزارت ورزش و جوانان در اختیار هیات وزیران و دولت است و در جایی که نیاز به ظرفیت قانونی باشد، همکاری لازم را به‌عمل می‌آوریم.

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان برای تحقق این طرح باید تیمی تخصصی با رویکرد علمی و حرفه ای تشکیل دهد زیرا پیشانی جوانان ما بایستی علم و دانش باشد که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فرمودند زیرا خلق ثروت و اقتدار اقتصادی می آورد.

وی افزود: همچنین آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت حوزه اقتصادی مجلس شورای اسلامی تسهیلات ازدواج و اشتغال به جوانان پرداخت کنیم اما متاسفانه وزارت ورزش و جوانان تاکنون در تامین منابع مالی برای اشتغال جوانان اعلام مشکل نکرده است.

پورابراهیمی ادامه داد: بودجه ۲۷ صدم درصد ورزش و جوانان از محل مالیات بر ارزش افزوده را در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب کردیم اما این وزارت در مطالبات خود باید جدی تر باشد.

وی تصریح کرد: ارتباط جوانان با مجلس شورای اسلامی از نظر من قطع شده بود و انتظارمان در دولت سیزدهم نگاه تحولی است.




رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: هزینه‌ باشگاه‌های ورزشی شفاف‌سازی شود

منبع:ایرنـا
? رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: هزینه‌ باشگاه‌های ورزشی شفاف‌سازی شود