رئیس سازمان مدیریت بحران: مدیران جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرند

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: از همه مدیران تقاضا دارم تلاش کنند از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شود و برای استفاده از مصالح ساختمانی دقت کافی داشنه باشند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز در ستاد مدیریت بحران استان اظهار کرد: امکانات قابل‌توجهی باید […]


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: از همه مدیران تقاضا دارم تلاش کنند از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شود و برای استفاده از مصالح ساختمانی دقت کافی داشنه باشند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز در ستاد مدیریت بحران استان اظهار کرد: امکانات قابل‌توجهی باید برای پیشگیری و مدیریت بحران استان کرمان فراهم کنیم.

وی بر تجهیز مرکز پیشگیری، کنترل و مدیریت حادثه استان کرمان تاکید کرد و بیان داشت:  ۶۴ بحران در کرمان به وقوع پیوسته است و  سیلاب یکی از مواردی‌ست که خسارت زیادی به استان  وارد کرده است و از همه مدیران تقاضا دارم تلاش کنند از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شود و برای استفاده از مصالح ساختمانی دقت کافی داشنه باشند.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی اظهار کرد: کرمان پهناورترین استان کشور است و این وسعت پهنه همچنین حوادث را افزایش می‌دهد، بنابراین باید شرایط امدادرسانی در ساختار حوزه بحران کشور از وضعیت خاصی برخوردار باشد.

 وی ادامه داد: کرمان همیشه پشتیبانی جنوب شرق را انجام می‌دهد و تیم‌های امداد و نجات استان آنقدر حرفه‌ای هستند که بچه‌های کرمان یکی از گروه‌های موثر در زلزله ترکیه بودند و تیم‌های ما مسلط و حرفه‌ای هستند و تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





رئیس سازمان مدیریت بحران: مدیران جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرند

منبع: فــارس
? رئیس سازمان مدیریت بحران: مدیران جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرند