رئیس دادگستری بم منصوب شد

کرمان- با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، سمت رئیس دادگستری شهرستان بم منصوب شد. به گزارش نذیر کرمان، با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه سلمان اعظمی ساردو، معاون قضائی و رئیس شعبه پنجم کیفری یک مستقر در شهرستان بم به سمت رئیس دادگستری شهرستان بم منصوب شد. در حکم انتصاب رئیس […]

کرمان- با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، سمت رئیس دادگستری شهرستان بم منصوب شد.

به گزارش نذیر کرمان، با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه سلمان اعظمی ساردو، معاون قضائی و رئیس شعبه پنجم کیفری یک مستقر در شهرستان بم به سمت رئیس دادگستری شهرستان بم منصوب شد.

در حکم انتصاب رئیس جدید دادگستری شهرستان بم که به امضای حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضائیه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی، رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

اعظمی فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و در سمت‌های مختلفی از جمله دادیار دادسرای بم، دادرس شعبه اول حقوقی بم، دادرس دادگاه انقلاب بم، دادرس شعبه سوم حقوقی بم، رئیس شعبه سوم حقوقی بم و مستشار دادگاه کیفری یک بم خدمت کرده است و در سال ۱۳۹۹ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت معاون قضائی دادگستری بم و رئیس شعبه پنجم کیفری یک استان کرمان مستقر در شهرستان بم منصوب شده بود.

کد خبر ۵۸۲۷۳۴۵




رئیس دادگستری بم منصوب شد

منبع: مــهر
? رئیس دادگستری بم منصوب شد