رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهبنان معرفی شد 

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، علی محبوب پور به سمت رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان منصوب شد. به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور مقامات قضایی استان و مسئولان شهرستانی، در سالن اجتماعات افضل‌الدین ابوحامد کوهبنان برگزار گردید. در این مراسم از […]

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، علی محبوب پور به سمت رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان منصوب شد.

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور مقامات قضایی استان و مسئولان شهرستانی، در سالن اجتماعات افضل‌الدین ابوحامد کوهبنان برگزار گردید.

در این مراسم از خدمات محمدمهدی میرزایی عبدالیوسفی، رییس سابق دادگستری شهرستان کوهبنان که به سمت رئیس شعبه هشتم دادگاه خانواده شهرستان شیراز منصوب شده است، تجلیل به عمل  آمد و علی محبوب پور به‌عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهبنان معرفی گردید.

علی محبوب پور، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشجوی مقطع دکتری گرایش جزا و جرم شناسی است که از اسفندماه سال ۱۳۹۴ وارد دوره کارآموزی شیراز شده و در اسفندماه ۱۳۹۵ به عنوان دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کهنوج معرفی شده است و در ادامه به عنوان بازپرس دادسرای شهرستان کهنوج فعالیت داشته است.

او در سال ۱۳۹۹ به کرمان منتقل و به مدت ۳ سال به عنوان بازپرس در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان فعالیت داشته است.

انتهای خبر/




رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهبنان معرفی شد 

منبع:آرمـان
? رئیس جدید دادگستری شهرستان کوهبنان معرفی شد