رئیس اتاق بازرگانی کرمان: نظام آماری کشور کارآمد نیست

رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: نظام آماری کشور کارآمد نیست و به عنوان اساسی ترین و زیربنایی‌ترین عامل توسعه دچار مشکل است. به گزارش فت فتو؛ سیدمهدی طبیب زاده، در شصت و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی مشکلات نظام آماری و ارائه راهکارهای بهبود آن، افزود: در […]

رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: نظام آماری کشور کارآمد نیست و به عنوان اساسی ترین و زیربنایی‌ترین عامل توسعه دچار مشکل است.

به گزارش فت فتو؛ سیدمهدی طبیب زاده، در شصت و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی مشکلات نظام آماری و ارائه راهکارهای بهبود آن، افزود: در حال حاضر مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد که شاید پرداختن به مشکلات نظام آماری یک موضوع فانتزی و غیر نیاز به نظر بیاید در حالی که اگر همه گزارش‌ها و آمارها در اختیار فعالان اقتصادی قرار گیرد در شرایط فعلی می‌تواند به فعالان اقتصادی کمک کند.

وی به بخشی از فعالیت های اتاق کرمان در یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: اتاق کرمان با شرکت در جلسات بانکی با حضور مسئولان رده بالای کشوری پیشنهاداتی را مطرح کرده که در حال بررسی هستند و همچنین پیگیری ها در حوزه مشاغل خانگی باعث احیای قانون مغفول مانده در این بخش شد.

طبیب زاده تصریح کرد: فعالیت های اساسی و خوبی در اتاق کرمان صورت گرفته که مبنای کار کمیته های مختلف در استان شده است.

انتهای پیام




رئیس اتاق بازرگانی کرمان: نظام آماری کشور کارآمد نیست

منبع:بــرنا
?
رئیس اتاق بازرگانی کرمان: نظام آماری کشور کارآمد نیست