رئیسی: اجازه لانه کردن فساد در ادارات را نمی‌دهیم

به گزارش گروه سیاسی نذیر کرمان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز(پنج شنبه) در جمع مردم تبریز، با بیان اینکه این اجتماع پرشور برای دلدادگان انقلاب اسلامی پیام امید و پیشرفت دارد و به دشمنان انقلاب اسلامی این پیام را صادر می‌کند که ملت ایران همیشه در صحنه است و همچون گذشته آنها را […]

به گزارش گروه سیاسی نذیر کرمان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز(پنج شنبه) در جمع مردم تبریز، با بیان اینکه این اجتماع پرشور برای دلدادگان انقلاب اسلامی پیام امید و پیشرفت دارد و به دشمنان انقلاب اسلامی این پیام را صادر می‌کند که ملت ایران همیشه در صحنه است و همچون گذشته آنها را ناکام خواهد کرد،گفت:دولت سیزدهم خود را خادم مردم می‌داند.

وی خطاب به مردم، تاکید کرد: هیچکدام از نامه‌های مردم را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم و تا جان در بدن داریم در خط امام و رهبری و مسیر شهدا و خدمتگزاری به مردم حرکت می‌کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه هویت مردم آذربایجان برآمده از اسلام، دفاع از ارزش‌ها و ایستادگی در برابر استبداد و استعمار است، گفت: آینده ایران اسلامی با حضور مردم آذربایجان به‌ویژه جوانان عزیز این خطه بسیار امیدبخش است که همواره در ایستادگی و مقاومت زبانزد بوده و دشمن را ناکام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که دولت در دور اول سفرها وعده داد، راه‌اندازی خط‌آهن تبریز-تهران بود که این وعده تحقق یافته و این خط‌آهن فردا افتتاح خواهد شد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: ما در سفر دور اول وعده پیگیری موضوعات مختلفی را دادیم که استقلال مس سونگون از جمله آنها بود و امروز اعلام می‌کنم استقلال این معدن ثبت شده است و از این پس درآمدهای ان برای توسعه منطقه هزینه می شود.

رئیسی از افزایش دو برابری تولیدات تراکتورسازی تبریز و ایجاد خط تولید جدید کامیون‌سازی خبر داد و گفت: این مجموعه خودروساز روزانه ۲۰ کامیون تولید خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه ماشین‌سازی تبریز که در آستانه تعطیلی و کارگرانش در معرض بیکاری بودند، با تلاش دولت احیا شد،اظهار کرد: در حالی‌که سال گذشته حدود ۱۳۰۰ دستگاه تولید کرد، برای امسال تولید ۲ هزار دستگاه را هدف‌گذاری کرده است.

رئیس‌جمهور  گفت: امروز ملت ایران آمریکا را در عرصه‌های مختلف شکست داده و شاهد رونق تولید و اشتغال در کشور هستیم،با تلاش‌های دولت و همراهی مردم ۲۲۰ واحد صنعتی تولیدی راکد آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشته و هزاران کارگر مشغول کار هستند.

رئیسی یادآور شد: در یکسال گذشته خدمتگزاران مردم در دولت ۳ شیفته و به صورت جهادی کار کردند تا با احیای دریاچه ارومیه رنج مردم آذربایجان برطرف شود و می‌توان گفت گام‌های بزرگی که در این زمینه برداشته شده است.

وی تاکید کرد: توسعه پارک‌های علم و فناوری و افزایش تولیدات دانش‌بنیان از دیگر پیشرفت‌های کشور است که روسای جمهور دنیا در سفر به ایران و بازدید از این پیشرفت‌ها در عین اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران، ابراز شگفتی می‌کنند.

رئیس‌جمهور گفت: ایمان و امید از آموزه‌های امام و رهبری و شهدا است که با اتکای به آن می‌توان به ایران قوی دست یافت. یک جلوه ایرانِ قوی دستاوردهای نظامی همچون موشک «فتاح» و جلوه دیگر آن رونق تولید در کشور است که به دست فعالان اقتصادی رقم خورده و برای کشور قدرت‌ساز خلق می‌کند.

رئیسی با بیان اینکه به‌رغم تحریم‌ها روند تجارت ما در ۴۰ سال گذشته به رکورد ۵۳ میلیارد دلاری رسید،گفت: این نشانگر پیروزی ملت ایران و شکست تحریم‌ها و فشارهای حداکثری دشمن است که نمی‌خواست مراکز تولیدی ایران رونق داشته باشند.

وی تاکید کرد: کشور در مسیر پیشرفت قرار دارد، اما برخی نمی‌خواهند این حقیقت را بپذیرند و در آن تردید دارند، به مردم ایران، به‌ویژه آذربایجانی‌ها اطمینان می دهیم که دولت با همه توان تلاش می‌کند تا ایران قوی شکل گیرد و دستاوردهای بزرگی در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

رئیس‌جمهور همچنین با بیان اینکه مردم با امید و اعتماد به ادارات مراجعه می‌کنند،تصریح کرد: مدیران باید با همه وجود تلاش کنند، مطلقاً کوچکترین وقفه‌ای در انجام کار مردم بوجود نیاید. مدیران باید قدر فرصت خدمت‌گزاری به این مردم شریف را بدانند.

رئیسی با بیان اینکه دولت با همه وجود اجازه نمی‌دهد کوچکترین فساد و روابط ناسالم در ادارات رخنه کند،گفت: هرجا گزارشی رسیده مدیران و مسئولان دستگاه‌ها اولین مدعی بوده و با حساسیت با فساد و تخلف برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: معنای این سخن آن نیست که در دولتِ مردمی خطا و لغزشی وجود ندارد، بلکه منظور آن است که دولت امروز مقابل فساد حساس است و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فساد در ادارات لانه کند.

 

انتهای پیام/




رئیسی: اجازه لانه کردن فساد در ادارات را نمی‌دهیم

منبع:آنـــا
? رئیسی: اجازه لانه کردن فساد در ادارات را نمی‌دهیم