رئیس‌جمهور «پایتخت مقاومت جهان اسلام» را به مقصد تهران ترک کرد

آیت‌الله رئیسی با پایان یافتن برنامه‌های سفر یکروزه به کرمان، دیار کریمان را به مقصد پایتخت ترک کرد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ سومین سفر خود را به استان کرمان در حالی انجام داد که امید و آبادانی را به شرق کرمان به ارمغان برد و […]


آیت‌الله رئیسی با پایان یافتن برنامه‌های سفر یکروزه به کرمان، دیار کریمان را به مقصد پایتخت ترک کرد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ سومین سفر خود را به استان کرمان در حالی انجام داد که امید و آبادانی را به شرق کرمان به ارمغان برد و در شمال کرمان هم بذر امیدی در دل مردم و به‌ویژه کشاورزان رفسنجانی کاشت و به آنان قول داد رفسنجان به خط انتقال آب خلیج‌فارس تا دو، سه ماه آینده وصل شود.

آیت‌الله رئیسی چندین طرح آبرسانی و برق‌رسانی را افتتاح کرد و با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

آیت‌الله رئیسی در جمع مردم رفسنجان گفت: این سفر یکروزه و برای بازدید و افتتاح چند طرح است که در جریان سفر دوم در حال اجرا بوده‌اند و سفر استانی نیست و مردم امیدوار شدند که در سفر چهارم رئیس دولت مردمی، اتفاقات بهتری رقم بخورد و برکات بیشتری به استان کرمان سرازیر شود.

آیت‌الله رئیسی در میان بدرقه مسؤولان، دیار کریمان را به مقصد پایتخت ترک کرد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





رئیس‌جمهور «پایتخت مقاومت جهان اسلام» را به مقصد تهران ترک کرد

منبع: فــارس
? رئیس‌جمهور «پایتخت مقاومت جهان اسلام» را به مقصد تهران ترک کرد