دیدار نوروزی شهردار کوهبنان با فرماندار شهرستان کوهبنان

احمد محمدی صبح امروزبه همراه جمعی از پرسنل شهرداری با مهندس سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان دیدار کرد. به گزارش خبرنگار” فت فتو “در این دیدار شهردار کوهبنان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات شهرداری در سه ماهه پایان سال ۱۴۰۰ ارائه نمود و افزود: با همکاری و حمایت بسیار […]

احمد محمدی صبح امروزبه همراه جمعی از پرسنل شهرداری با مهندس سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار” فت فتو “در این دیدار شهردار کوهبنان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات شهرداری در سه ماهه پایان سال ۱۴۰۰ ارائه نمود و افزود: با همکاری و حمایت بسیار خوب فرماندار محترم و سایر مسئولین، علی الرغم بودجه کم، اقدامات شایسته و کم نظیری  در سه ماهه پایان سال انجام شد که ماحصل آن اقدامات شاخصی چون ارتقای درجه شهرداری ،راه اندازی و تجهیز کارخانه آسفالت،بروز رسانی ماشین آلات، اجرای عملیات فاز اول تکمیل پروژه بهسازی و زیباسازی بوستان مقبره آخوند ، راه‌ اندازی کارگاه تولید قطعات بتنی بوده است.

وی ضمن تشریح اقدامات فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: در زمینه فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی فعالیت هایی در راستای افزایش شادی و نشاط شهروندان، فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی انجام گرفته است.

احمد محمدی به برخی از اقدامات استقبال از بهار اشاره نمود و افزود:رنگ آمیزی جداول، نصب تابلوهای مسیرنما،گل کاری میادین و بلوارها، برپایی سفره هفت سین نوروزی، تنظیف و پاکسازی شهر از نخاله های ساختمانی و … از جمله اقدامات شهرداری در این راستا بوده است.

شهردار کوهبنان با اشاره به پروژه های در دستور کار شهرداری در سال جاری بیان داشت: امیدواریم مثل همیشه فرماندار محترم در زمینه تخصیص اعتبارات نگاه ویژه به شهرداری داشته باشند تا ان شاالله با همکاری و همدلی بسیار خوبی که حاکم هست شاهد پیشرفت و توسعه فزون تر شهر کوهبنان باشیم.

در پایان این دیدار سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری، بیان کرد: شهرداری طی این چند ماهه اقدامات قابل قبولی در راستای خدمات رسانی ارائه نموده است که این امر رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.

انتهای پیام/کوهبنان




دیدار نوروزی شهردار کوهبنان با فرماندار شهرستان کوهبنان

منبع:آرمـان
? دیدار نوروزی شهردار کوهبنان با فرماندار شهرستان کوهبنان