دیدار مادر با فرزند شهیدش بعد از ۳۳ سال فراق

رفسنجان – مادر و خانواده شهید مهدی تحویلیان پس از ۳۳ سال فراق و دوری، امروز بر سر مزار فرزند شهیدشان حضور یافتند. دریافت ۳۱ MB به گزارش فت فتو، صبح پنجشنبه خانواده شهید تحویلیان با استقبال گرم مردم شهیدپرور رفسنجان، میهمانشان را تا خانه پسرشان در دانشگاه ولی عصر همراهی کردند تا امانت رفسنجانی‌ها […]

رفسنجان – مادر و خانواده شهید مهدی تحویلیان پس از ۳۳ سال فراق و دوری، امروز بر سر مزار فرزند شهیدشان حضور یافتند.


دریافت
۳۱ MB

به گزارش فت فتو، صبح پنجشنبه خانواده شهید تحویلیان با استقبال گرم مردم شهیدپرور رفسنجان، میهمانشان را تا خانه پسرشان در دانشگاه ولی عصر همراهی کردند تا امانت رفسنجانی‌ها را در آغوش مادر بگذارند.

آئین استقبال از خانواده شهید مهدی تحویلیان که به تازگی هویت او شناسایی شده، از میدان امام حسین (ع) رفسنجان به سمت دانشگاه ولی عصر رفسنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در مراسم استقبال از این خانواده شهید، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار حضور داشتند و فراق ۳۵ ساله مادر از فرزند گمنامش به پایان رسید.

شهید مهدی تحویلیان در سال ۶۷ در عملیاتی در منطقه موسیان به مقام رفیع شهادت نائل آمده است و سال ۸۷ به عنوان شهید گمنام در دانشگاه ولیعصر رفسنجان به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر ۵۳۵۵۰۸۹




دیدار مادر با فرزند شهیدش بعد از ۳۳ سال فراق

منبع:مــهر
? دیدار مادر با فرزند شهیدش بعد از ۳۳ سال فراق