دیدار قهرمان کشتی فرنگی جهان با استاندار کرمان

حسن رنگرز، قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان، سرمربی تیم ملی و مدرس رسمی اتحادیۀ جهانی کشتی با حضور در دفتر استاندار کرمان،با وی دیدار و گفت‌وگو کرد. این دیدار، در راستای توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و انتقال تجربیات ورزش کشتی در استان برگزار شد. فداکار استاندار کرمان در این آیین، با اشاره به فشار‌های روانی که اخیراً از […]

حسن رنگرز، قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان، سرمربی تیم ملی و مدرس رسمی اتحادیۀ جهانی کشتی با حضور در دفتر استاندار کرمان،با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار، در راستای توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و انتقال تجربیات ورزش کشتی در استان برگزار شد.

فداکار استاندار کرمان در این آیین، با اشاره به فشار‌های روانی که اخیراً از سوی دشمن به مردم و بخصوص ورزشکاران وارد شده بود، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در جهان را یک خبر مهم و امید‌آفرین برای مردم دانست و گفت: حضور قهرمانان ملی در بین مردم و افتخار آفرینی آن‌ها همیشه باعث دلگرمی و آرام کردن مردم در سخت‌ترین شرایط بوده است.

او با بیان اینکه کشتی، ورزش اول کشور و ورزشی اخلاق مدار است، افزود: ورزش فوتبال در استان کرمان دارای باشگاه و تیم‌های مدعی زیادی است و اعتبارات خوبی در سه شهرستان رفسنجان، سیرجان، شهربابک برای فوتبال در نظر گرفته شده؛ لذا لازم است علاوه بر فوتبال برای ورزش‌های انفرادی مانند کشتی نیز در استان اعتبارات مشخصی را در نظر گرفت.

فداکار، پیشرفت کشتی در استان را مهم دانست و تصریح کرد: ما آمادگی حمایت و راه‌اندازی آکادمی مناسب کشتی در استان را با همکاری باشگاه مس و محوریت این شرکت داریم.

او با اشاره به اینکه شرکت مس در جنوب استان نیز معین اقتصادی قلعه گنج و رودبار است، بیان داشت: این شرکت می‌تواند بخشی از اعتبارات خود را به ورزش کشتی اختصاص دهد و با طراحی مناسب می‌توانیم در جنوب و شرق استان، ورزش‌های انفرادی را به شکل ویژه پشتیبانی کنیم.

فداکار افزود: برای پیشرفت در این ورزش، باید اول در تجهیزات و بعد در آموزش سرمایه گذاری کرد و استعدادیابی را از همان شهرستانی که آکادمی در آن فعالیت می‌کند شروع کنیم و یک ظرفیت بزرگ برای استان خواهد بود.

 




دیدار قهرمان کشتی فرنگی جهان با استاندار کرمان

منبع:یـزدان کـرمان
? دیدار قهرمان کشتی فرنگی جهان با استاندار کرمان