دیدار فرماندار و کارکنان فرمانداری ارزوئیه با امام جمعه شهرستان

فرماندار شهرستان ارزوئیه به همراه بخشداران مرکزی و صوغان و کارکنان فرمانداری به مناسبت هفته دولت با حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان به مناسبت هفته دولت به اتفاق همکاران شاغل در فرمانداری و بخشداری های تابعه […]

فرماندار شهرستان ارزوئیه به همراه بخشداران مرکزی و صوغان و کارکنان فرمانداری به مناسبت هفته دولت با حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان به مناسبت هفته دولت به اتفاق همکاران شاغل در فرمانداری و بخشداری های تابعه با حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند افزود: یکی از سنجش های عملکرد دولت عمل به مطالبات رهبری است

وی اهم خواسته های رهبر معظم انقلاب از هیئت دولت را ضرورت تکیه بر ارزشهای اساسی انقلاب اسلامی خصوصا عدالت اجتماعی‌ ،  تلاش برای تحقق دولت اسلامی‌ ، تلاش مجاهدانه و خلوص نیت ، مقابله با جنگ روانی دشمن عنوان و افزود: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه سیاسی هر دولتی است که مسئولین باید تلاش نمایند در این جهت حرکت نمایند.

سید یوسف منصوری عنوان کرد: عملکرد دولت سیزدهم طی یکسال اخیر تا حدودی رضایت بخش بوده و مسئولین باید سعی نمایند گره از کار مردم باز کنند.

در ادامه فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با تبریک روز کارمند به مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم اقدامات مهمی انجام داده که برخی از آنها شامل تامین به موقع کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در طرح جراحی اقتصادی بود.

رضا اسماعیلی کاخ تاکید کرد: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و پرداخت به موقع یارانه ها با همکاری مردم در سال اول دولت و همچنین نتایج ملموس طرح در سطح کلان ، گذر از تابستان بدون خاموشی برای شهروندان با همراهی بخش صنعت و کشاورزی ، مهار کرونا ، تبیین شرایط تحویل دولت از دولت قبل و پرداخت سررسید اوراق تعهد شده در دولت قبل ، عدم تامین کسری بودجه از پایه پولی دیگر خدمات دولت سیزدهم است.

وی افزود: سفر ریاست جمهور به استان کرمان نیز برکاتی به همراه داشت که شاید اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفته و در آینده با ابلاغ استانداری مصوبات سفر اطلاع رسانی می گردد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه افزود: از جمله برکات این سفر ، حضور رئیس جمهور در مناطق محروم و دیدار با مردم و حضور معاونین ،وزرا و نمایندگان رییس جمهور در شهرستان ها می باشد.

وی مجمع مطالبه گری ارزوئیه را مثبت ارزیابی و افزود: مسئولین ادارات شهرستان موظف هستند به این مجمع پاسخگو باشند. 

اسماعیلی کاخ حضور مسئولین در نماز جمعه را امری ضروری دانست و بیان کرد: مردم باید مسئولین را در کنار خود ببینند و پاسخگوی مشکلات آنها باشند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




دیدار فرماندار و کارکنان فرمانداری ارزوئیه با امام جمعه شهرستان

منبع:آرمـان
? دیدار فرماندار و کارکنان فرمانداری ارزوئیه با امام جمعه شهرستان