دیدار سرپرست آموزش و پرورش با امام جمعه شهرزرند

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم ، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان زرند به همراه معاونان، جمعی ازکارشناسان حوزه ستادی و مدیران مدارس با امام جمعه شهرزرند دیدار و گفتگو کرد. به گزارش فت فتواز کرمان  ، در این دیدار عبدالوحید جعفری سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان، با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دوران دفاع […]

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم ، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان زرند به همراه معاونان، جمعی ازکارشناسان حوزه ستادی و مدیران مدارس با امام جمعه شهرزرند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فت فتواز کرمان  ، در این دیدار عبدالوحید جعفری سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان، با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دوران دفاع مقدس و به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز ، گفت : توسعه کشور باید از کلاس درس آغاز شود.

وی تصریح کرد : اگر توسعه کشور و نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهیم باید توسعه را از کلاس درس و از مدرسه شروع کنیم.

جعفری افزود :  گرچه از این هفته به‌عنوان هفته معلم یاد می‌شود و بطور نمادین از مقام معلم تجلیل به عمل می‌آید جامعه باید شان و منزلت معلم را خوب بشناسد و قدردان آن باشد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان زرند با تبریک هفته معلم افزود : عظمت مقام معلم به دلیل تاثیری است که او در رشد و تعالی جامعه دارد و نگاه شورای آموزش و پرورش شهرستان به جایگاه معلم و مسئله تعلیم تربیت و نشر دانش و فرهنگ نگاه ویژه‌ای است .

                                خبرنگار :غلامرضا نورالدینی مسئول روابط عمومی اموزش وپرورش زرند




دیدار سرپرست آموزش و پرورش با امام جمعه شهرزرند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? دیدار سرپرست آموزش و پرورش با امام جمعه شهرزرند