دیدار حساس نساجی با گل گهر فردا در مشهد برگزار می شود

تیم نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، فردا در مشهد میزبان گل گهر سیرجان است. به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری ۸بازی در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود. در یکی از دیدار‌های این هفته تیم نساجی مازندران از ساعت۱۵ فردا جمعه ۲۹بهمن۱۴۰۰ در […]

تیم نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، فردا در مشهد میزبان گل گهر سیرجان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری ۸بازی در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

در یکی از دیدار‌های این هفته تیم نساجی مازندران از ساعت۱۵ فردا جمعه ۲۹بهمن۱۴۰۰ در ورزشگاه امام رضا مشهد میزبان گل گهر سیرجان است.

تیم‌های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان برای سومین بار در ۳ماه گذشته به مصاف هم می‌روند.

ابتدا در آبان ماه تیم نساجی در دیدار دور رفت لیگ برتر در سیرجان موفق شد گل گهر را با نتیجه ۱بر۱ متوقف کند.

در بازی دوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم نساجی موفق به پیروزی ۳بر۱ مقابل شاگردان قلعه نویی شد و سومین بازی هم فردا در دور برگشت لیگ برتر فوتبال برگزار خواهد شد.

شاگردان ساکت الهامی که هفته گذشته بازی تماشاگرپسندی مقابل پرسپولیس انجام دادند فردا برای اثبات شایستگی‌های خود از نماینده سیرجان در مشهد میزبانی می‌کنند.

نساجی در حالی آماده بازی مقابل تیم گل گهر است که به احتمال زیاد در این بازی، چند مهره کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

ایوب کلانتری در مصاف با پرسپولیس از سوی داور اخراج شد و طبیعتا در بازی با گل گهر در ترکیب نساجی نخواهد بود. همچنین امیر مهدی جانملکی و مهرداد عبدی هم به دلیل مصدومیت تعویض شدند و از آنجایی که مصدومیت آن‌ها به خاطر کشیدگی بود بعید است به این مسابقه برسند. از سویی علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی هم در برخورد با احسان پهلوان آسیب دید. او اگر چه بعد از مصدومیت به بازی ادامه داد، اما لنگان لنگان زمین بازی را ترک کرد و هیچ بعید نیست در مصاف با گل گهر جای خود را به دروازه بان دوم نساجی بدهد.

داوری دیدار فردای تیم‌های نساجی و گل گهر بر عهده عبدالنبی پورخلف با کمک‌های علی میرزابیگی، امیرمحمد داودزاده و مرتضی منصوریان است. ناظر هم اسماعیل صفیری هستند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال، تیم نساجی مازندران با ۴برد، ۹تساوی و ۴باخت و کسب ۲۱ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و تیم گل گهر با ۶برد، ۷مساوی و ۴باخت و کسب ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول جای دارد.

برنامه هفته۱۸ لیگ برتر فوتبال:
جمعه ۲۹ بهمن
مس رفسنجان – فولاد خوزستان
۱۵:۰۰

هوادار – سپاهان
۱۵:۰۰

ذوب آهن – پیکان
۱۵:۰۰

فجر سپاسی – صنعت نفت آبادان
۱۵:۰۰

نساجی مازندران – گل گهرسیرجان
۱۵:۰۰

نفت مسجد سلیمان – پدیده مشهد
۱۵:۰۰

تراکتور – استقلال
۱۷:۳۰

پرسپولیس – آلومینیوم اراک
۱۹:۳۰

انتهای پیام




دیدار حساس نساجی با گل گهر فردا در مشهد برگزار می شود

منبع: بــرنا
?
دیدار حساس نساجی با گل گهر فردا در مشهد برگزار می شود