دچار بی تفاوتی خطرناکی نسبت به کرونا شده ایم

فت فتو/کرمان فرماندار کرمان گفت: گویا همه دچار بی تفاوتی خطرناکی نسبت به رعایت دستورالعمل های کرونا شده ایم در حالی که باید همه ما با رعایت پروتکل ها و تزریق واکسن افراد جامعه را از شرایط بحرانی نجات دهیم. فا”علی بابایی” امروز ۱۶ آبان ماه در جلسه ستاد کرونای شهرستان کرمان اظهار کرد: گویا […]

فت فتو/کرمان فرماندار کرمان گفت: گویا همه دچار بی تفاوتی خطرناکی نسبت به رعایت دستورالعمل های کرونا شده ایم در حالی که باید همه ما با رعایت پروتکل ها و تزریق واکسن افراد جامعه را از شرایط بحرانی نجات دهیم.

فا”علی بابایی” امروز ۱۶ آبان ماه در جلسه ستاد کرونای شهرستان کرمان اظهار کرد: گویا همه دچار بی تفاوتی  خطرناکی نسبت به رعایت دستورالعمل های کرونا شده ایم. باید همه ی ما با رعایت پروتکل ها و تزریق واکسن افراد جامعه را از شرایط بحرانی نجات دهیم. چراکه تنها با مهار ویروس کرونا می توان جامعه را به روال عادی برگرداند.

وی افزود: هر چند که شهرستان کرمان از نظر ابتلا و نرخ تزریق واکسن به نسبت استان و کشور در جایگاه نسبتا مطلوبی قرار دارد، اما باید هرچه سریع تر افراد واکسن نزده شناسایی و اقناع شوند.

بابایی تصریح کرد: باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از تبدیل وضعیت نارنجی به قرمز و تعطیلی و ورشکستگی اصناف پیشگیری کنیم.

فرماندار کرمان گفت: شناسایی افراد واکسینه نشده و علت یابی تاخیر و مقاومت در مقابل تزریق واکسن، فرهنگ سازی و تولید محتوا در جهت تشویق و اقناع سازی مردم برای دریافت واکسن و استفاده از ظرفیت سازمان ها، ادارات، کارخانجات، اتاق اصناف، اتحادیه ها و … برای تکمیل پروسه تزریق واکسن باید به عنوان سه اولویت اصلی در دستور کار ستاد کرونای شهرستان قرار بگیرد.

انتهای پیام




دچار بی تفاوتی خطرناکی نسبت به کرونا شده ایم

منبع:ایـسنا
? دچار بی تفاوتی خطرناکی نسبت به کرونا شده ایم