دو قطبی طلایی‌ها در فارس و انتخابات جنجالی/ چرا نوروزی علیه دبیر موضع گرفت؟

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، امید نوروزی یکی از همراهان علیرضا دبیر پیش از انتخابات سال ۹۸ بود. او که رابطه خوبی با رسول خادم و فدراسیونش نداشت، از جمله قهرمانانی بود که می‌خواست دبیر رئیس فدراسیون کشتی شود و از همان ابتدا نامش در چندین مرحله و برای چند پست مطرح شد که […]

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، امید نوروزی یکی از همراهان علیرضا دبیر پیش از انتخابات سال ۹۸ بود. او که رابطه خوبی با رسول خادم و فدراسیونش نداشت، از جمله قهرمانانی بود که می‌خواست دبیر رئیس فدراسیون کشتی شود و از همان ابتدا نامش در چندین مرحله و برای چند پست مطرح شد که از همه محتمل‌تر مدیریت تیم‌های ملی کشتی فرنگی بود که البته اگر این اتفاق رخ می‌داد، صدور حکم برای امید نوروزی به معنای قطع همکاری با محمد بنا می‌بود.

رابطه نوروزی یکی از سه قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن با محمد بنا سالهاست که تیره و تار شده و یکی از مخالفان شیوه انتخابی سرمربی سابق تیم ملی، امید بود و به همین دلیل مشخصا اگر او مدیر تیم‌های ملی می‌شد، بنا هرگز به کارش ادامه نمی‌داد.

درنهایت حکم مشاور رئیس فدراسیون کشتی در امور کشتی فرنگی برای امید نوروزی صادر شد که البته با توجه به عدم مشخص بودن محدوده اختیارات مشاور، نوروزی از این سمت استعفا کرد و در چندین مقطع نیز موضع‌گیری‌های سختی علیه محمد بنا و حتی علیرضا دبیر داشت.

حالا بار دیگر برگزاری انتخابات هیئت کشتی فارس موجب موضع‌گیری تند نوروزی علیه دبیر شده است. نوروزی چند ساعت بعد از برگزاری انتخابات، دبیر را به دخالت در انتخابات هیئت استان فارس متهم کرد و گفت او اجازه چنین کاری را به رئیس فدراسیون نخواهد داد.

البته که اعتراض تند امید نوروزی تاثیری در روند کار ایجاد نکرد و حکم ریاست ساسان خوبیاری روز گذشته (چهارشنبه) از سوی علیرضا دبیر در محل فدراسیون کشتی به او داده شد؛ اما امید نوروزی چرا دوباره علیه دبیر موضع گرفت؟

اینطور که مشخص است، با ظهور ستاره‌های جدید در کشتی فارس، دو قطبی‌ای در کشتی این استان ایجاد شده که هرکدام می‌خواهند در کشتی استان بیش از دیگری تاثیرگذار باشند.

دوقطبی قهرمانان جدید که هر کدام در این سال‌های اخیر چندین مدال را از آن خود کرده‌اند و ستاره‌های سابق؛ که هرکدام کاندیدای مد نظر خود را در انتخابات اخیر هیئت داشتند.

 

انتهای پیام/




دو قطبی طلایی‌ها در فارس و انتخابات جنجالی/ چرا نوروزی علیه دبیر موضع گرفت؟

منبع:آنـــا
? دو قطبی طلایی‌ها در فارس و انتخابات جنجالی/ چرا نوروزی علیه دبیر موضع گرفت؟