دو طرح در شهرستان ارزوئیه افتتاح شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و معاون توسعه منابع و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمان، فرماندار و سایر روئسای ادارات شهرستان چند طرح به مناسبت هفته دولت در ارزوئیه به بهره برداری رسید. به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت هفته دولت چند پروژه در شهرستان ارزوئیه افتتاح شد. جلالی معاون سیاسی […]

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و معاون توسعه منابع و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمان، فرماندار و سایر روئسای ادارات شهرستان چند طرح به مناسبت هفته دولت در ارزوئیه به بهره برداری رسید.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت هفته دولت چند پروژه در شهرستان ارزوئیه افتتاح شد.

جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار در سفر به شهرستان ارزوئیه، کارخانه ساخت شانه تخم مرغ با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان را افتتاح کرد.

این آئین با حضور نماینده مردم شهرستان های بافت رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

همچنین در هفته دولت با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان رضا شمسی و جمعی از مسئولین ارزوئیه مرکز خدمات جامع سلامت وکیل آباد افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیریت منابع درآمدی دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت شبکه بهداشت و درمان ارزوئیه انجام گرفت دو زیست پزشک نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




دو طرح در شهرستان ارزوئیه افتتاح شد

منبع:آرمـان
? دو طرح در شهرستان ارزوئیه افتتاح شد