دو سری جهیزیه به نو عروسان کهنوجی اهدا شد

با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی تعداد دو سری جهیزیه از کرامات رضوی به نو عروسان کهنوجی اهدا شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از کانال خبری کهنوجی‌ها احمد نجنو امام جمعه کهنوج در این خصوص بیان کرد: اینکه خادمیاران و یاوران رضوی اوقات فراغت خود را در زمینه […]

با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی تعداد دو سری جهیزیه از کرامات رضوی به نو عروسان کهنوجی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از کانال خبری کهنوجی‌ها احمد نجنو امام جمعه کهنوج در این خصوص بیان کرد: اینکه خادمیاران و یاوران رضوی اوقات فراغت خود را در زمینه فراهم سازی امر ازدواج و در جهت امید آفرینی و تبیین خود را موظف می‌دانند افتخار مضاعفی است که نصیبشان شده است.

 
امام جمعه کهنوج با تاکید بر اهمیت ازدواج آسان در جامعه افزود: بایستی مسئولین در تحقق امر ازدواج آسان و فرزندآوری نقش خود را ایفا کنند و لازم است فرهنگ مشارکت و حمایت از زوج‌های جوان به فرهنگ عمومی تبدیل شود و ازدواج باید آگاهانه، به‌هنگام، آسان و پایدار باشد.
 
عسکر ناصری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه خادمیاران امام هشتم(ع) در راستای ترویج فرهنگ رضوی در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، افزود: با هماهنگی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان پس از شناسایی نو عروسان، ۵ قلم کالا شامل ماشین لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون، یخچال، اجاق‌گاز برای هر سری جهیزیه آماده شد.
 
عسکر ناصری تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان جوانان با همکاری خادمیاران رضوی کهنوج صورت گرفت تا اقدامی در ترویج این سنت حسنه صورت گیرد.

انتهای پیام،/کیوان




دو سری جهیزیه به نو عروسان کهنوجی اهدا شد

منبع:آرمـان
? دو سری جهیزیه به نو عروسان کهنوجی اهدا شد