دو خواهر کرمانی که پس از ۳۹ سال برادرشان را زیارت می کنند

فت فتو/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به هویت شهید تازه تفحص شده کرمانی گفت: شهید کرباسی جزو نیروهای ارتش بوده و روز سه شنبه(۱۶ آذرماه) هفته آینده خانواده او را برای زیارت مرقد برادرشان به اردل خواهیم برد. سرهنگ “محمود مهدی فرد” امروز دهم آذرماه ضمن […]

فت فتو/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به هویت شهید تازه تفحص شده کرمانی گفت: شهید کرباسی جزو نیروهای ارتش بوده و روز سه شنبه(۱۶ آذرماه) هفته آینده خانواده او را برای زیارت مرقد برادرشان به اردل خواهیم برد.

سرهنگ “محمود مهدی فرد” امروز دهم آذرماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام در استان کرمان در ادامه با یادآوری شناسایی هویت ۳۰ شهید گمنام در کشور اظهار کرد: هویت سه شهید گمنام شناسایی شده مدفون در کرمان متعلق به اصفهان، کاشان و دزفول بودند که در شهرهای رفسنجان، زهکلوت و هنزای تدفین شده بودند و یک شهید شناسایی شده کرمانی در اردل شهرکرد دفن شده است.

وی با اشاره به استقبال و میزبانی خوب مردم کرمان از خانواده این شهدا اظهار کرد: خانواده هر سه شهید بزرگوار موافقت کردند مرقد فرزندانشان در کرمان برای همیشه باقی بماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: شهید شناسایی شده کرمانی در سال ۱۳۹۰ در شهر اردل استان چهارمحال بختیاری به خاک سپرده شده است.

وی در ادامه به مشخصات شهید کرمانی اشاره کرد و افزود: شهید “محمدعلی کرباسی” فرزند “محمد” که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در غرب کارون به درجه رفیع شهادت نایل شده است و اکنون بعد از ۳۹ سال هویت این شهید شناسایی شده است.

مهدوی فرد با بیان اینکه این شهید دارای چهار خواهر و برادر بوده است، ادامه داد: پدر و مادر و خواهر و برادرهای شهید کرباسی درگذشته اند و فقط دو خواهر این شهید در قید حیات هستند.

وی تصریح کرد: شهید کرباسی جزو نیروهای ارتش بوده و روز سه شنبه هفته آینده(۱۶ آذرماه) خانواده ایشان را برای زیارت مرقد برادرشان به اردل خواهیم برد.

انتهای پیام




دو خواهر کرمانی که پس از ۳۹ سال برادرشان را زیارت می کنند

منبع:ایـسنا
? دو خواهر کرمانی که پس از ۳۹ سال برادرشان را زیارت می کنند