دو امدادی از محل شهادت سردارسلیمانی تا گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود

کرمان_فت فتو_ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برنامه دو امدادی با حضور ١٧ تا ٢٠ ورزشکار طی رایزنی با عراق از محل شهادت سردار سلیمانی در این کشور تا گلزار شهدای شهر کرمان به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها برگزار می شود.  به گزارش فت فتو میثم پاریزی روز چهارشنبه در نشست […]

کرمان_فت فتو_ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برنامه دو امدادی با حضور ١٧ تا ٢٠ ورزشکار طی رایزنی با عراق از محل شهادت سردار سلیمانی در این کشور تا گلزار شهدای شهر کرمان به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها برگزار می شود.

 به گزارش فت فتو میثم پاریزی روز چهارشنبه در نشست با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی به مناسبت دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: هیات دوومیدانی از طریق کشور عراق رایزنی کرده است تا در آستانه دومین سالگرد شهید سلیمانی با حضور ۱۷ تا ۲۰ شرکت کننده از محل شهادت سردار سلیمانی و پورجعفری دو امدادی تا گلزار شهدای کرمان برگزار شود و این مسابقه ۲۰ روز زمان می برد که مقدمات کار انجام شده است. 

وی ادامه داد: در آستانه دومین سالگرد شهید سلیمانی همچنین سه هیات ورزشی برنامه های مختلفی را برنامه ریزی کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: حوزه ورزش با توجه به گستردگی و نیروی انسانی قابل قبولی که دارد باید از این ظرفیت استفاده کند تا بتواند برگزاری مسابقات ورزشی را در بحث اهداف سیاست های مکتب حاج قاسم برای ترویج تفکر، ابعاد شخصیتی و ویژگی های رفتاری ‌سردار دل ها در این طیف عظیم و گسترده نهادینه کند.

پاریزی با اشاره به اینکه کرمان به عنوان پایلوت(نمونه) اقدامات فرهنگی در حوزه ورزش در کشور شناخته شده است خاطرنشان کرد: وزارت ورزش هم برنامه هایی که مناسبت دارد را در کرمان شروع می کند و شروع برنامه های هفته تربیت بدنی از محل گلزار شهدای کرمان در جوار قبر مطهر سردار سلیمانی است؛همچنین در هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه در هیات های ورزشی استان کرمان برگزار شد.

وی با اشاره به ثبت ملی بازی قلعه قوس که مورد علاقه شهید سلیمانی بود گفت: پیش بینی می شود مسابقات بازی قلعه قوس با چهار استان همجوار کرمان برگزار شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه هیات انجمن های ورزشی کرمان میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را دارد و تا امروز ۲۱ استان اعلام آمادگی کرده اند افزود: این مسابقات به نام سرداران شهید سلیمانی و پورجعفری در تقویم فدراسیون گنجانده شده است. 

وی تاکید کرد: هیات های ورزشی در اجرای برنامه ها باید کاملا هماهنگ باشند و همه تلاش ها بر این است که کرمان به عنوان پایتخت مقاومت شناخته شود.

پاریزی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ درصد جمعیت استان کرمان جوانان بین ۱۸ تا ۳۰ سال هستند که امیدواریم ادامه سیاست ها منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب و مکتب شهید سلیمانی پیش برود.




دو امدادی از محل شهادت سردارسلیمانی تا گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود

منبع:ایرنـا
? دو امدادی از محل شهادت سردارسلیمانی تا گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود