دومین پارک علم و فناوری کرمان راه‌اندازی می‌شود

استاندار کرمان گفت: راه‌اندازی دومین پارک علم و فناوری این استان مصوبه‌ای برای تاسیس دریافت کرده و طی روزهای آینده مدیر این مجموعه نیز مشخص می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه ملی تخصصی دانش‌بنیان صنعت، معدن و حمل و نقل در کرمان اظهار کرد: دومین […]


استاندار کرمان گفت: راه‌اندازی دومین پارک علم و فناوری این استان مصوبه‌ای برای تاسیس دریافت کرده و طی روزهای آینده مدیر این مجموعه نیز مشخص می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه ملی تخصصی دانش‌بنیان صنعت، معدن و حمل و نقل در کرمان اظهار کرد: دومین پارک علم و فناوری این استان مصوبه تأسیس را اخذ کرده و به مرکزی برای فعالیت دانش‌بنیان‌ها تبدیل خواهد شد.

استاندار کرمان گفت: صندوق بازنشستگی مس به‌عنوان سرمایه‌گذار پروژه، مجموعه نمایشگاه‌های جنوب‌شرق کشور را از غربت خارج کند.

وی ادامه داد: این مجموعه اگر آباد شود خانواده ها رغبتی بیشتر برای حضور در این منطقه خواهند داشت.

فداکار افزود: صنعت معطل دانشگاه‌ها نمی‌ماند و باید نیاز خود را به هر نحوی تامین کند و ما نیز باید آمادگی داشته باشیم با آن همکاری کنیم.

وی عنوان کرد: فعالیت خوبی در حوزه دانش‌بنیان گل‌گهر و مس آغاز شده و این شرکت‌ها آمادگی همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی و پژوهشی را دارد.

فداکار یادآور شد: معادن استان کرمان نیز دیگر دنبال برداشت نیستند و خودشان زنجیره ارزش افزوده را در اولویت قرار داده‌اند لذا این ظرفیت شرکت ها است و گلایه ای از صنعت نداریم.

نخستین نمایشگاه ملی تخصصی دانش‌بنیان معدن، صنعت و حمل و نقل از ساعت ۱۸ هر روز تا ساعت ۲۳ به مدت چهار روز و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از سراسر کشور فعالیت خود را در محل بزرگراه کرمان – باغین آغاز کرده است.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





دومین پارک علم و فناوری کرمان راه‌اندازی می‌شود

منبع: فــارس
? دومین پارک علم و فناوری کرمان راه‌اندازی می‌شود