دولت باید با عملکرد جهادی جلوی افزایش قیمت ها را در بازار بگیرد/دولت انقلابی برای غربی ها هراس انگیز است/ ایران در ۴۳ سال گذشته هیچگاه امنیت را گدایی نکرده است

حجت الاسلام عربپور امام جمعه کرمان گفت: با بیان اینکه بعد از کنترل ویروس کرونا، مسئله معیشت و سفره مردم در دستور کار دولت است اظهار کرد: انتظار مردم از دولت این است که این مشکل را همچون مسئله واکسیناسیون با دقت انجام دهد و دست دلالان و سودجویان را با نظارت بیشتر بر قیمت […]

حجت الاسلام عربپور امام جمعه کرمان گفت: با بیان اینکه بعد از کنترل ویروس کرونا، مسئله معیشت و سفره مردم در دستور کار دولت است اظهار کرد: انتظار مردم از دولت این است که این مشکل را همچون مسئله واکسیناسیون با دقت انجام دهد و دست دلالان و سودجویان را با نظارت بیشتر بر قیمت ها در بازار قطع کنند.

به گزارش فت فتو با بهبود وضعیت کرونا در استان کرمان؛ امروز آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در همه شهرهای استان برگزار شد.

 
امام جمعه موقت کرمان: دولت باید با عملکرد جهادی جلوی افزایش قیمت ها را در بازار بگیرد
 
حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با قدردانی از دولت خدمت گذار که در زمانی کوتاه، خدمات ارزنده ای را برای مردم انجام داده است افزود: تسریع در روند واکسیناسیون کرونا، سفرهای استانی و دیدارهای مردمی که نشان از مردمی بودن دولت است از جمله خدمات انجام شده دولت سیزدهم در این دوره کوتاه بوده است. 
وی با بیان اینکه بعد از کنترل ویروس کرونا، مسئله معیشت و سفره مردم در دستور کار دولت است اظهار کرد: انتظار مردم از دولت این است که این مشکل را همچون مسئله واکسیناسیون با دقت انجام دهد و دست دلالان و سودجویان را با نظارت بیشتر بر قیمت ها در بازار قطع کنند. 
خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی در یک یا ۲ روز امکان پذیر نیست بلکه اگر بخواهیم آثار آن‌ها را ببنیم یک سال طول می کشد خاطرنشان کرد: انتطار می رود با همت و عملکرد جهادی دولت جلوی افزایش قیمت ها در بازار گرفته شود تا شاهد پیشرفت دولت و نشاط جامعه باشیم. 
 
امام جمعه کهنوج: دولت انقلابی برای غربی ها خطرناک و هراس انگیز است
 
حجت الاسلام والمسلمین نجنو امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ملت ایران نشان داد که خط مجاهدت شجاعانه دفاع میکند و طرفدار تسلیم نیست ملت ایران طرفدار ایستادگی، طرفدار مقاومت و طرفدار ایستادگی در برابر زورگویی دشمنان است.
 
وی اصلی‌ترین و محوری ترین عامل قدرت ایران را سرمایه اجتماعی نظام دانست و بیان کرد: دولت انقلابی برای غربی‌ها فوق‌العاده خطرناک و هراس انگیز است.
 
امام جمعه شهرستان نرماشیر: مردمی بودن دولت مردم را دلگرم کرده است
 
حجت الاسلام علی آبادی امام جمعه‌موقت شهرستان نرماشیر در خطبه های این هفته  ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و موجب برقراری امنیت جامعه است.
 
وی اذعان کرد: نیروی های جان برکف انتظامی دلیل دلگرمی مردم هستند برای برقراری نظم و امنیت درون کشور.
 
خطیب نمازجمعه نرماشیر افزود: دولت جدید در همه امور به فکر مردم است و این عمل مردمی بودن دولت را ملت دیده اند و این موضوع مردم را دلگرم کرده است.
 
امام‌جمعه‌موقت نرماشیر ابراز امیدواری کرد: دولت آیت الله رئیسی تنها هدفش رضایمندی مردم است و در تلاش است تا آرامش همه جانبه در میان مردم برقرار شود تا توانسته باشد وعده هایش را عملی کند.
 
امام جمعه شهرستان بم: :اجاره بهاء موقوفاتی که در تملک افراد و ادارات هستند باید پرداخت شود
 
حجت‌الاسلام والمسلمین دانشی امام جمعه شهرستان بم در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و هفته وقف اظهار کرد: برخی انسانها زرنگ هستند و قبل از مرگ خود باقیات الصالحات برای خود در این دنیا قرار میدهند که بعد از مرگ نیز برای فرد ثواب نوشته میشود.
 
 وی در ادامه بیان کرد: برخی از افراد و ادارات، موقوفات در اختیارشان است که فکر میکنند این مال، جز تملک خودشان است و حتی حاضر به اجاره بها دادن موقوفه نیستند که نباید چنین باشد و مردم توجه بیشتر نسبت به این موضوع داشته باشند.
 
خطیب نماز جمعه بم تصریح کرد: عملکرد دولت در وارد کردن واکسن مثال زدنی است و همه مردم باید واکسن تزریق کنند و این ویروس مثل ویروس های قبل نیامده که برود اما ما باید جلوی این ویروس بایستیم و خودمان را واکسینه کنیم و از همه افرادی که هنوز اقدام به زدن واکسن نکرده اند تقاضا داریم هر چه سریع تر اقدام کنند.
 
امام جمعه موقت آسمینون (نودژ):نکته گویی، اهتمام به اولویت ها و گشودن گره های ذهنی از بیانات جامع حضرت آقا است
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفری امام جمعه موقت آسمینون (نودژ) منوجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با توجه به فرمایش حضرت آقا در ارتباط تصویری با آیین مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح گفت: ویژگی مهم و متمایز امنیتی که نیروهای مسلح ما به ارمغان آورده  این است که این امنیت یک امنیت عاریه ای نیست یک امنیت درون‌زا متکی بر خود، مبتنی بر توان فکری و معنوی و عقلانیت انقلابی است.
 
وی افزود: ایران اسلامی در سال های گذشته به گدایی امنیت نپرداخته بلکه توجه دارد که استقلال در امنیت زیرساخت اصلی استقلال در اقتصاد فرهنگ است اگرچه گاهی دچار لرزه‌هایی می‌شود اما این امنیت قوی و مستقل است و قابل افتخار و الگوسازی برای ملت های دیگر است.
 
خطیب موقت نماز جمعه آسمینون بیان کرد: اکنون مدتی است که رهبر انقلاب اسلامی در بیانات  با مهارت تمام نکات مهم و راهبردی و مورد نیاز جامعه را با بیان رسا و گویا بیان می‌کنند فارغ از محتوای فاخر و کم‌نظیر مطرح شده توجه به نکته گویی و نکته سنجی ها،استخدام کلمات و انتخاب تعابیر گویا و رسا و توجه به عناصر زمان، مکان، مخاطب و اهتمام به اولویت ها با توجه به نیاز روز مخاطبان و گشودن گره های ذهنی جامع از مختصات این بیانات کوتاه و جامع است .
 
وی افزود:باید بیش از پیش با نگاه شاگردانه و متعلمانه  نگریست و درس‌آموزی کرد و باید خدای علیم و قدیر را بر وجود نعمت بی بدیل رهبری حکیم و فرزانه و کم نظیر شکرگزار باشیم و این توان بالا و هوشمندی و اتقان مطالب و استحکام مواضع را که یادآور عظمت فکر و اندیشه و نشاط روحی و انسجام ذهنی و بیان امام راحل است قدر بدانیم.
 
خطیب موقت نماز جمعه آسمینون (نودژ) با اشاره به نامه تولیدکنندگان لوازم خانگی به رهبر انقلاب و دستور ایشان به رئیس جمهور و ابلاغ رئیس جمهور برای منع ورود کالاهای کره ای  عنوان کرد: یک اتفاق مهم و راهبردی و الهام‌بخش برای جهش تولید در سالی است که به همین نام شهرت یافته است سالهای سال بود که شرکت‌های کره‌ای در ایران فعالیت داشتند و بازار کوچک لوازم خانگی ایران را تصرف کرده بودند.
 
امام جمعه بردسیر: مقام معظم رهبری نشان اصول الرعیه را به نیروهای مسلح اعطا کردند
 
حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروهای مسلح و نظامی و انتظامی از مهمترین قشرهای جامعه محسوب می شوند که امنیت کشور مرهون وجود این بزرگواران است.
 
وی گفت: مقام معظم رهبری نشان اصول الرعیه را به نیروهای مسلح اعطا کردند و این عنوان یعنی نیروهای مسلح به اذن خداوند پناهگاه و پشتیبان و مسئول امنیت مردم هستند و رضایت ولی امرمسلمین از نیروهای مسلح جزو افتخارات این مجموعه است که بدون اتکا به نیروهای خارجی یک امنیت درون زا و اصلی را در کشور بوجود آوردند.
 
خطیب جمعه بردسیر افزود: در طول دوماه که از شروع دولت سیزدهم می گذرد علی رغم همه مشکلاتی که توسط مدیران ناکارآمد و کرونا و دلبستگی به برجام برای مردم بوجود آورده شد، با جمعه های خدمت بارقه ی امیدی در دل مردم بوجود آمد.
 
حجت الاسلام کرمانی تاکید کرد: مشخص نشدن استانداران و فرمانداران و مدیران اجرایی در دل مردم یک بیم و امیدهایی را ایجاد کرده است که لازم است دولت هر چه سریعتر با توجه به معیارهایی که مقام معظم رهبری  مشخص کردند اقدام به انتخاب مدیران کاربلد، انقلابی، پاکدست و مومن نماید.
 
وی افزود: مدیران باید جهادی باشند و برای آنها روز تعطیل و غیرتعطیل در خدمت به مردم فرقی نداشته باشد و یکی از مکان های دیدار مردم با مدیران فرصت نماز جمعه است که باید مدیران اجرایی با حضور در نماز جمعه از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند که در این مورد جای گله از برخی مسئولان است.
 
امام جمعه فاریاب: اولویت اول دولت، واکسیناسیون و دومی تنظیم بازار است که بزودی شروع خواهد شد
 
حجت الاسلام والمسلمین گروهی امام جمعه شهرستان فاریاب در خطبه های این هفته ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیروهای مسلح اشاره و بیان کرد:مقام معظم رهبری نقش نیروهای مسلح در امنیت کشور؛ مثل دژ محکم دانستند که  جانشان را می دهند تا مردم در امنیت باشند.
 
خطیب نمازجمعه گفت : دو ماه است که دولت جدید، زمام امور را بدست گرفته است. اما برخی نسبت به گرانی ها گلایه دارند.
 
وی عنوان کرد: وضع کشوری که اینها بدست گرفتند، طوری نیست که از آنها توقع داشته باشیم در این دو سه ماهه اول، همه چیز درست شود. اولویت اول دولت، واکسیناسیون بود؛ دومی هم‌ تنظیم بازار است که بزودی شروع می شود.
 
امام جمعه رفسنجان: اقتصاد مقاوم و پابرجا در گرو رقابت در صنعت است
 
حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی که ضامن امنیت مردم و کشور است تصریح کرد: امنیت داخل کشور وظیفه نیروی انتظامی و ماموریت های زیادی هم بر دوش این قشر است.
 
وی با تاکید بر اهمیت کار نیروی انتظامی، تصریح کرد: شهدای نیروی انتظامی در درگیری با اشرار در میدان های مبارزه با قاچاقچی ها به شهادت می رسند باید آنها را قدر بدانیم و همچنین تامین امنیت کار ساده و آسانی نبود که در دوران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با همکاری نیروی انتظامی برقرار شد.
 
امام جمعه رفسنجان با اشاره به هفته وقف و با تاکید بر اینکه ۷۰ درصد اراضی رفسنجان وقف است، گفت: رقم های موقوفه در این شهرستان زیاد است کسانی که املاک وقفی در اختیار دارند سعی کنند موازین شرعی را رعایت کنند و اجاره ها را بپردازند وگرنه ملک شان غصبی محسوب می شود.
 
حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: متولیان،املاک خود را جهت فعالیت هایی چون اشتغال، ازدواج نیازمندان، فعالیت های قرآنی و… بر اساس ضروریات شهر وقف کنند و قبل از وقف حتما با کارشناسان مشورت کنند.
 
وی با اشاره به بحث آزاد کردن مطالبات ایران از کره جنوبی، گفت: در داخل کشور در تامین لوازم خانگی منزل نه تنها خودکفا شده ایم بلکه صادرات هم انجام می شود.
 
وی عنوان کرد: زمانیکه آزاد کردن واردات لوازم خانگی از طرف کرده جنوبی مطرح شد در داخل کشور یکی سری حرف ها به میان آمد اینکه یک میلیون نفر در تولید لوازم خانگی منزل در داخل کشور فعالیت دارند خیلی کارخانه ها فعال شدند؛ مسئولانی در این رابطه تصمیم می گیرند  باید هم به مسئله اقتصاد مقاومتی هم به یک میلیون کارگر و سرمایه دارها هم به بیش از ۸۰ میلیون مردمی که مصرف کننده هستند، توجه داشته باشند و تصمیم بگیرند.
 
خطیب نماز جمعه رفسنحان افزود: هر جنس غیرمرغوب را به هر قیمتی نباید به مردم دارد، مسئولان امر تولیدکننده داخلی را به تولید محصول با کیفیت ملزم کنند.
 
وی بیان کرد: اگر رقابت در صنعت و اقتصاد نباشد آن اقتصاد پابرجا و مقاوم نیست؛ اگر رقابت باشد اجناس کیفیت واقعی خود را پیدا می کنند.
 
امام جمعه کوهبنان: نیروی انتظامی باعث شکوهمندی انقلاب و ولایت می شود
حجت الاسلام والمسلمین جعفری امام شهرستان کوهبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، درکنار مردم و‌ پشتیبان مردم است و آحاد مردم به این نیرو افتخار می کنند و اعتماد دارند.
 
وی ادامه داد: خداباوری ، تعهد ، احساس مسئولیت ، مردم دوستی ، شجاعت در مقابل اخلال گران ، ایجاد در نظم جامعه همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.
 
خطیب جمعه کوهبنان گفت:نیروی انتظامی باعث شکوهمندی اسلام‌، انقلاب و ولایت می شود لذا برقراری نظم‌ ،امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی از ویژگی های راه اندازی این نیرو هست.
 
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی خودش را به خطر می اندارد تا‌ مردم در آرامش و آسایش باشند تا پرچم اسلام ، ولایت و انقلاب محفوظ بماند.
 
حجت الاسلام جعفری افزود: در ۴۳ سال گذشته هرگز برای امنیت کشور خودمان گدایی نکردیم چون ما سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی ، ارتش و بسیجیان جان برکف را داریم .
 
وی خاطر نشان کرد: نیروی ما دورن زا مبتنی بر معنویت و عقلانیت انقلابی است لذا از مهترین دستاوردهای همه جانبه خروج بیگانگان از منطقه است باید یاد شهدا خصوصا سردار دلها را گرامی بداریم‌.
 
امام جمعه شهرستان انار: انتظار ملت ایران از دولت سیزدهم پرداختن به اولویت ها است
 
حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های این هفته  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران است یک  امنیت درون‌زا،  متکی بر خود،  مبتنی بر توان فکری و معنوی و عقلانیت انقلابی است .
 
وی با بیان اینکه استقلال در امنیت،  زیرساخت استقلال در اقتصاد و فرهنگ است، اظهار کرد: انتظار ملت ایران از دولت سیزدهم پرداختن به اولویت هاست.
 
امام جمعه شهرستان انار خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد، مهار بیماری کرونا وجلوگیری از تلفات مردم ، صدور مجوزهای کسب و کار و معطل نکردن مردم رفع مشکل گرانی و امثال اینها  جزو اولویت‌هایی است که دولت سیزدهم باید به آن‌ بپردازد.
 
امام جمعه شهرستان فهرج: ایران در ۴۳ سال گذشته هیچگاه امنیت را گدایی نکرده است
 
حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ارتباط تصویری مقام معظم رهبری با دانشجویان دانشگاه های افسری گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حصار و دژ محکم مردم در مقابل ظالمان هستند.
 
وی افزود: رضایت رهبر معظم انقلاب از نیروهای مسلح افتخار بزرگی برای آنان است لذا باید قدر این نعمت را بدانند و برای تقویت و الگوسازی آن اهتمام لازم را داشته باشند.
 
خطیب جمعه فهرج از امنیت درون زا و مبتنی بر عقلانیت انقلابی به عنوان ویژگی متمایز نیروهای مسلح نام برد و اظهار کرد: ایران در بحث امنیت استقلال دارد و در ۴۳ سال گذشته هیچ گاه امنیت را گدایی نکرده است.
 
 
انتهای پیام/نامجو
 




دولت باید با عملکرد جهادی جلوی افزایش قیمت ها را در بازار بگیرد/دولت انقلابی برای غربی ها هراس انگیز است/ ایران در ۴۳ سال گذشته هیچگاه امنیت را گدایی نکرده است

منبع:آرمـان
? دولت باید با عملکرد جهادی جلوی افزایش قیمت ها را در بازار بگیرد/دولت انقلابی برای غربی ها هراس انگیز است/ ایران در ۴۳ سال گذشته هیچگاه امنیت را گدایی نکرده است