دوره «معلم معمار آینده» در کرمان برگزار می شود

کرمان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دوره تربیت معلم با عنوان معلم، معمار آینده در کرمان برگزار می شود. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، طاهره زحمتکش اظهار کرد: دوره معلم، معمار آینده با ظرفیت محدود و در نیمه دوم دی ماه ۱۴۰۲ […]

کرمان- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دوره تربیت معلم با عنوان معلم، معمار آینده در کرمان برگزار می شود.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، طاهره زحمتکش اظهار کرد: دوره معلم، معمار آینده با ظرفیت محدود و در نیمه دوم دی ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

وی افزود: این دوره با تدریس مدرسان کشوری و مولفان کتب درسی ویژه معلمان ابتدایی در بستر فضای مجازی و به صورت غیربرخط (آفلاین) برگزار خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: به نفرات برتر این دوره جوایز نفیس و گواهینامه شرکت در دوره اهدا می شود.

زحمتکش یادآور شد: همچنین حضور در دوره تکمیلی حرفه ای در استان و تدریس به عنوان مدرس برتر استانی از مزایای شرکت در این دوره است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند جهت ثبت نام از نشانی https://survey.porsline.ir/s/l۵VBwrDA اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در پایان گفت: مهلت ثبت نام جهت شرکت در دوره معلم، معمار آینده تا دهم دی ماه ۱۴۰۲ است.

کد خبر ۵۹۷۹۹۸۲




دوره «معلم معمار آینده» در کرمان برگزار می شود

منبع: مــهر
? دوره «معلم معمار آینده» در کرمان برگزار می شود