دهیاران و شوراها به عنوان بازوی بخشداران در تحقق اهداف دولت

فرماندار شهرستان بافت دهیاران و شوراها را بازوی بخشداران در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار خواند. به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از بافت: اولین همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بافت با حضور فرهاد آراسته فرماندار شهرستان، سجاد علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری، سرهنگ اسماعیل جهانشاهی رئیس پلیس‌راه روستایی استان در محل سالن ارشاد […]

فرماندار شهرستان بافت دهیاران و شوراها را بازوی بخشداران در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار خواند.

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از بافت: اولین همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بافت با حضور فرهاد آراسته فرماندار شهرستان، سجاد علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری، سرهنگ اسماعیل جهانشاهی رئیس پلیس‌راه روستایی استان در محل سالن ارشاد اسلامی شهرستان بافت برگزار گردید.

فرهاد آراسته ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) بیان نمود: همه مسئولین در جایگاه و نقش خود مسئول هستند، باید وظیفه خدمت به خلق را به بهترین شکل انجام داده و پاسخگو باشند همچنین خدمت به خلق دارای آثار برکات فراوان در زندگی انسان است ویکی از نمونه خدمت بیچشم و داشت شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاها است.

فرماندار شهرستان بافت افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان بازوی بخشداران در تعامل با نهادهای دولتی در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار تعامل و ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.

وی عنوان کرد: دهیاران با هماهنگی با بخشداران و مسئولین مالی دهیاری‌ها نسبت به ثبت و هزینه‌کرد بودجه، انجام فعالیت عمرانی در محدوده طرح هادی بدون هیچ مانعی در چارچوب قانون می‌توانند اقدام نمایند.

سجاد علیدادی رئیس دادگستری شهرستان با اشاره به اینکه دهیاران باید نسبت به حدود وظایف و اختیارات خود اشراف کامل داشته باشند ابراز داشت: امنیت شالوده اصلی توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است دهیاران نقش سازنده‌ای در توسعه فرهنگ صلح و سازش و ایجاد امنیت، پیشگیری از وقوع جرم می‌توانند ایفا کنند.

اسماعیل جهانشاهی رئیس پلیس‌راه روستایی استان کرمان با اشاره به وقوع حوادث جاده‌ای به‌ویژه در محورهای روستایی از دهیاران و شوراهای اسلامی خواست نسبت به نصب علایم راهنمایی آگاه‌سازی مردم و اعلام نقاط حادثه‌خیز روستایی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای خبر/پوریا




دهیاران و شوراها به عنوان بازوی بخشداران در تحقق اهداف دولت

منبع:آرمـان
? دهیاران و شوراها به عنوان بازوی بخشداران در تحقق اهداف دولت