دهه فجر و افتتاح اولین مرکز فیزیوتراپی در کوهبنان

به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، اولین مرکز رسمی فیزیوتراپی در شهرستان کوهبنان افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، یک مرکز فیزیوتراپی در شهرستان کوهبنان افتتاح شد. امام جمعه کوهبنان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های دینی مؤمنان باید در کارهای خیر پیش‌قدم باشند و هر کسی حاجت […]


به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، اولین مرکز رسمی فیزیوتراپی در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، یک مرکز فیزیوتراپی در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

امام جمعه کوهبنان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های دینی مؤمنان باید در کارهای خیر پیش‌قدم باشند و هر کسی حاجت مؤمنی را برآورده کند خداوند در قیامت صد برابر حاجت او را جبران می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن ایزدی افزود: توفیق خدمت به خلق از وظایف همه مؤمنان است و رفع حاجت مؤمن در محضر خداوند تبارک و تعالی از امور خیر و بسیار پسندیده به شمار می‌آید.

وی ابراز داشت: جای تقدیر دارد که با مساعدت بخش خصوصی، شاهد راه‌انداری اولین مرکز رسمی فیزیوتراپی در شهرستان کوهبنان هستیم.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان ‌نیز در ادامه گفت: افتتاح این مرکز یک نیاز اساسی و ضروری برای مردم این خطه بود که با تلاش بخش خصوصی ایجاد شده است.

وی افزود: تا قبل از افتتاح این مرکز، شهروندان کوهبنانی برای انجام امور مربوط به فیزیوتراپی باید به شهرستان‌های مجاور از جمله کرمان، زرند، راور، بافق و یزد می‌رفتند.

توکلی ادامه داد: با راه‌اندازی این مرکز هم در کاهش هزینه‌ها و هم از اتلاف وقت شهروندان کوهبنانی جلوگیری می‌شود و آنان مجبور نیستند برای امور فیزیزتراپی جاده‌های کوهستانی و خطرناک با مسافت طولانی شهرهای همجوار را طی کنند.

فرماندار کوهبنان گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای فیزیوتراپی و خدمات بازتوانی در این مرکز وجود دارد و مردم شهرستان کوهبنان می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

ایزدی سرمایه‌گذار مرکز فیزیو تراپی کوهبنان نیز ابراز داشت: برای راه‌اندازی این مرکز به‌صورت خانوادگی مشارکت کردیم  و با سرمایه‌گذاری ۲ برادر دیگرم این کار را انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی و خرید تجهیزات و امکانات این مرکز، بیش از یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سرمایه‌گذار بخش خصوصی فیزیوتراپی کوهبنان افزود: در حال حاضر ۴ نیروی فعال در کنار ۲ پرستار و پزشک در مؤسسه فیزیوتراپی لبخند شیرین کوهبنان فعالیت دارند.

ایزدی بیان داشت: این مرکز در ۲ شیف صبح و عصر در راستای اصلاح و درمان اختلالات پوسچرال، قوز کمری، گوژ پشتی انحراف زانو، اختلالات ستون فقران گردنی و کمری و همچنین ارائه خدمات درمانی فیزیوتراپی فعالیت دارد.

پایان پیام / ۸۰۰۱۲ / ش





دهه فجر و افتتاح اولین مرکز فیزیوتراپی در کوهبنان

منبع: فــارس
? دهه فجر و افتتاح اولین مرکز فیزیوتراپی در کوهبنان