ده‌ها طرح عمرانی در سیرجان به بهره‌برداری رسید

طی مراسمی امروز توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ده‌ها طرح عمرانی در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری رسید. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، طی مراسمی امروز توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ده‌ها طرح عمرانی در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری رسید. علی بیگ‌زاده در این مراسم گفت: در دهه فجر […]


طی مراسمی امروز توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ده‌ها طرح عمرانی در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، طی مراسمی امروز توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ده‌ها طرح عمرانی در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری رسید.

علی بیگ‌زاده در این مراسم گفت: در دهه فجر امسال ۱۳۰ طرح عمرانی، فرهنگی، رفاهی و خدماتی در شهرستان سیرجان با اعتبار ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ضمن بهره‌برداری از ۵ واحد آموزشی، طرح تامین آب شرب سیرجان تحت عنوان پروژه‌های پدافندی در قالب ۸ حلقه چاه آب شرب را رونمایی کرد.

برای این طرح که از کمبود آب شرب سیرجان و بخش‌های تابعه و شهرهای اقماری جلوگیری می‌کند، ۸ حلقه چاه با لوله‌گذاری ۱۹ هزار متر ایجاد شده، ۱۰ هزار متر خطوط انتقال برق و در هر ثانیه ۲۰۰ لیتر آبدهی دارد.

اعتبار این طرح نیز یک‌صد میلیارد تومان از اعتبارات ملی و تنش‌های آبی و استانی تامین شده است.

همچنین امروز واحد صنعتی تولید سازه‌های فلزی با اعتبار یک‌صد میلیارد تومان در شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان با اشتغال‌زایی برای ۲۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

مرکز تفریحی و پارک یخدان‌های ۲ قلو در سیرجان نیز با حضور بیگ‌زاده افتتاح شد، در این طرح بهسازی محوطه اثر باستانی یخدان‌های ۲ قلو ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری سیرجان هزینه شده است.

بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: در دهه فجر امسال ۸۶۸ طرح و پروژه در سطح استان کرمان با هزینه ۱۹ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیند یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

پایان پیام / ۸۰۰۱۵ / ش





ده‌ها طرح عمرانی در سیرجان به بهره‌برداری رسید

منبع: فــارس
? ده‌ها طرح عمرانی در سیرجان به بهره‌برداری رسید