دهمین برد پیاپی بدمینتون بازان شهربابکی در لیگ برتر

تیم شهرداری شهربابک در دهمین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون کشور با برد مقابل نماینده سیستان توانست همچنان صدرنشینی خود را حفظ کند. به گزارش فت فتو از کرمان، در چارچوب هیجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون آقایان کشور امروز شهرداری شهر بابک به مصاف میزبانش، نماینده سیستان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر […]

تیم شهرداری شهربابک در دهمین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون کشور با برد مقابل نماینده سیستان توانست همچنان صدرنشینی خود را حفظ کند.

به گزارش فت فتو از کرمان، در چارچوب هیجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون آقایان کشور امروز شهرداری شهر بابک به مصاف میزبانش، نماینده سیستان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع شهرداری شهربابک پایان یافت.

شهرداری شهر بابک در دومین سال حضور پیاپی در لیگ برتر بدمینتون آقایان با مربیگری حسام ایرانمنش تا به حال در مسابقات لیگ برتر هیچ باختی را تجربه نکرده است و هم اکنون در هفته دهم، همچنان با ده برد در صدر جدول پیشتازی می‌کند.

شهرداری شهر بابک این فصل با ترکیب امید روشن، علیرضا کرمی، نیما رستم پور، پیام نصر اصفهانی، رضا شهبازی، محمد چارمالی، امیرمحمد حاج ملک، مهدی میرزایی و پویا نجیب‌زاده، در مسابقات حضور دارد.

برای اولین بار در تاریخ ورزش بدمینتون استان کرمان است که این نتیجه و کارناوال برد از سوی بازیکنان به ثبت می‌رسد.

این تیم هفته آینده در قم به مصاف رعد پدافند هوایی این شهر می‌رود.

انتهای پیام/ب




دهمین برد پیاپی بدمینتون بازان شهربابکی در لیگ برتر

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دهمین برد پیاپی بدمینتون بازان شهربابکی در لیگ برتر