دنیا نیازمند درک بهتر میراث حاج قاسم است

کرمان – عضو جمعیت جهانی حامیان مقاومت از کشور استرالیا با بیان اینکه دنیا نیاز دارد میراث حاج قاسم را بهتر درک کند، گفت: درس‌های حاج قاسم در دانشگاه‌های جهان به اشتراک گذاشته شود. به گزارش فت فتو، پروفسور تیم آندرسون، در همایش «شهید قدس، قهرمان مقاومت» که با حضور جمعی از اعضای هیئت رئیسه […]

کرمان – عضو جمعیت جهانی حامیان مقاومت از کشور استرالیا با بیان اینکه دنیا نیاز دارد میراث حاج قاسم را بهتر درک کند، گفت: درس‌های حاج قاسم در دانشگاه‌های جهان به اشتراک گذاشته شود.

به گزارش فت فتو، پروفسور تیم آندرسون، در همایش «شهید قدس، قهرمان مقاومت» که با حضور جمعی از اعضای هیئت رئیسه و هیئت اجرایی جمعیت جهانی حامیان مقاومت از کشورهای اسلامی و غیراسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد؛ گفت: ما باید در ابتدا به جنبه‌های شخصی زندگی این مرد نگاهی بیندازیم.

وی انسانیت، فداکاری، از خودگذشتگی، عشق و… را از جمله ویژگی‌های حاج قاسم دانست و گفت: اینها خصوصیاتی هستند که هر فرهنگی را در بر می‌گیرند.

آندرسون اظهار کرد: هر انسانی این ویژگی‌ها را درک می‌کند اما ما این ویژگی‌ها را در کماندوها و نیروهایی که در این منطقه تربیت می‌شوند نمی‌بینیم و به همین دلیل دنیا نیاز دارد میراث حاج قاسم را بهتر درک کند.

وی افزود: سپاس فراوان از معلمان و دانشجویان این دانشگاه که نمونه‌هایی از مطالعات زندگی و میراث ایشان را به ما نشان دادند.

کد خبر ۵۳۸۹۷۸۶




دنیا نیازمند درک بهتر میراث حاج قاسم است

منبع: مــهر
? دنیا نیازمند درک بهتر میراث حاج قاسم است