دنیای استکبار از پیشرفت ایران وحشت دارد/ حل بخش قابل توجهی از بدحجابی‌ها با فعالیت دستگاه‌های مربوطه

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: ما از انجام حتی یک کشف حجاب هم رنجیده خاطر هستیم و در این زمینه باید تدبیر لازم اندیشیده شود و اگر دستگاه‌های مربوطه در این زمینه را فعال کنیم، بخش قابل توجهی از بدحجابی‌ها حل خواهد شد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو»؛ حجت […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: ما از انجام حتی یک کشف حجاب هم رنجیده خاطر هستیم و در این زمینه باید تدبیر لازم اندیشیده شود و اگر دستگاه‌های مربوطه در این زمینه را فعال کنیم، بخش قابل توجهی از بدحجابی‌ها حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو»؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در همایش تیم‌های تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن اجتماعات شهرداری کرمان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و ولادت امام‌ راحل گفت: همه می‌دانیم امر به معروف و نهی از منکر یکی از مسلمات و واجبات دین است و این امر بسیار مهم و جایگاه رفیعی دارد.

 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با طرح این سوال که چه شده که امروز دغدغه امر به معروف و نهی از منکر را با محوریت حجاب و عفاف را داریم، ابراز کرد: تعدادی از دستگاه‌ها از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مجموعه سپاه و بسیج، مجموعه نیروی‌انتظامی و دستگاه‌های دیگر در این امر دخیل هستند و برخی از مجموعه‌ها هستند که به‌صورت خودجوش امر به معروف و نهی از منکر را انجام می‌دهند؛ اما موانع کجاست که همه ما گله‌مندیم؟

امام جمعه شهر کرمان بیان کرد: یکی از اشکالات این است که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به مقوله حجاب و عفاف توجه شد و از مجموعه وسیعی که در این زمینه بود، خارج شد و این در حالی است که امر به معروف و نهی از منکر همه امور را در بر می‌گیرد و باید در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: حجاب و عفاف را اولویت امر به معروف و نهی از منکر قرار داده‌ایم اما چرا در این زمینه انتقاد داریم؟ مشخص است که عملکردمان مشکل دارد و اولین مسئله این است که ما به‌شدت آموزشی هستیم و عملیاتی نیستیم، آموزش زمانی خوب است که نتیجه بدهد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در پاسخ به سوالی تأکید کرد: برای عملکرد جمهوری اسلامی نمی‌توانیم خط و جناحی حرف بزنیم ما باید از کلیت جمهوری اسلامی دفاع کنیم؛ کشورمان علی‌رغم وجود مشکلات، به سرعت در حال پیشرفت است و دنیای استکبار به شدت از این مهم وحشت دارد و آنان اذعان دارند که ایران، دشمنی است که رقیب ماست و همچنین می‌گویند ایران دشمنان دیگر ما را قدرتمند کرده تا مقابل ما بیاستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: دشمن به‌دنبال دوگانه کردن جامعه است و مقام معظم رهبری با درایت این برنامه را بهم زده است؛ دشمنان اعتراف کرده اند که اگر ما ساعت‌ها نقشه بکشیم، رهبر انقلاب در یک ساعت تمامی نقشه های ما را بهم خواهد زد؛ در اغتشاشات اخیر دشمن اذعان دارد که شکست خورده است.

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه حجاب و عفاف به این معنی نیست هر کسی حجابش ضعیف است، عفافش هم ضعیف است، عنوان کرد: خیلی ها بسیار عفیف هستند؛ اما حجاب را خانوادگی و به صورت سنتی این‌گونه پذیرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: ما نباید خوشحال شویم که تعداد کشف حجاب‌ها کم شده است؛ ما از انجام حتی یک کشف حجاب هم رنجیده خاطر هستیم و در این زمینه باید تدبیر لازم اندیشیده شود و اگر دستگاه‌های مربوطه در این زمینه را فعال کنیم، بخش قابل توجهی از بدحجابی‌ها حل خواهد شد.
انتهای خبر/م

 
 




دنیای استکبار از پیشرفت ایران وحشت دارد/ حل بخش قابل توجهی از بدحجابی‌ها با فعالیت دستگاه‌های مربوطه

منبع:آرمـان
? دنیای استکبار از پیشرفت ایران وحشت دارد/ حل بخش قابل توجهی از بدحجابی‌ها با فعالیت دستگاه‌های مربوطه