دلیل خاموشی‌های پراکنده چیست؟

فت فتو ـ گروه اقتصاد:سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه روز گذشته مصرف برق کشور در زمان اوج مصرف به مرز ٦٠ هزار مگاوات رسیده که عدد بسیار بزرگی است،گفت:«این رقم از آخرین زمان اوج مصرف سال گذشته ۵۰۰۰ مگاوات بیش‌تر است». مصطفی رجبی‌مشهدی افزود:«توانستیم با نیروگاه‌هایی که در مدار تولید بودند این تقاضا را […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه روز گذشته مصرف برق کشور در زمان اوج مصرف به مرز ٦٠ هزار مگاوات رسیده که عدد بسیار بزرگی است،گفت:«این رقم از آخرین زمان اوج مصرف سال گذشته ۵۰۰۰ مگاوات بیش‌تر است».

مصطفی رجبی‌مشهدی افزود:«توانستیم با نیروگاه‌هایی که در مدار تولید بودند این تقاضا را تامین کنیم و خاموشی در کشور رخ نداده است».

وی اظهار کرد:«در حال حاضر شبکۀ برق کشور بدون مشکل و پایدار است و مشکلی برای تامین برق وجود ندارد،ولی ممکن است در برخی نقاط شاهد خاموشی‌های مقطعی باشیم که دلیل آن حادثه یا بروز مشکلات فنی است و  محدودیت یا مشکل شبکه برق نیست».

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا سراسری،وی ۱۷ خردادماه ادامه داد:«از مشترکین تقاضا می‌شود با توجه به رشد مصرفی که رخ داده از وسایل پرمصرف یا روشن کردن همزمان دو وسیله پرمصرف در زمان اوج مصرف پرهیز کرده و از دور کند کولرها استفاده کنند».

سخنگوی صنعت برق با اشاره به برخورد جدی با ادارات،گفت:«هر کدام از سازمان‌ها و ادارات میزان مصرف خود را مدیریت نکنند حتما در نوبت اول اخطار و بعد قطع خواهیم کرد و تا بالاترین مقام سازمان تعهد ندهد وصل نخواهیم کرد». / الف

 




دلیل خاموشی‌های پراکنده چیست؟

منبع:خبر کرمان
?

دلیل خاموشی‌های پراکنده چیست؟

:اخبار استان کرمان – اقتصادی