دفاع مقدس حداقل برای نیمی از کتاب‌های درسی ۱۲ پایه تحصیلی مطلب دارد

نذیر کرمان/کرمان پژوهشگر دفاع مقدس با بیان اینکه امروز در آموزش‌ و پرورش به‌ عنوان نخستین و مهم‌ترین وزارتخانه راهبردی بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب درسی وجود دارد، افزود:دفاع مقدس حداقل برای ۵۰۰ کتاب درسی در ۱۲ پایه تحصیلی مطلب دارد که باید شناخته شود. احمد یارمحمدی امروز ۳۰ مهرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری […]

نذیر کرمان/کرمان پژوهشگر دفاع مقدس با بیان اینکه امروز در آموزش‌ و پرورش به‌ عنوان نخستین و مهم‌ترین وزارتخانه راهبردی بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب درسی وجود دارد، افزود:دفاع مقدس حداقل برای ۵۰۰ کتاب درسی در ۱۲ پایه تحصیلی مطلب دارد که باید شناخته شود.

احمد یارمحمدی امروز ۳۰ مهرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری سه کارگاه تخصصی و آموزشی پیرامون مباحث دفاع مقدس طی دو روز(اول و دوم آبان‌ماه) در کرمان خبر داد.

وی افزود: نخستین کارگاه ظرفیت‌شناسی دفاع مقدس و گنجینه ارزشمند تجارب دفاع مقدس و مقاومت برای جانمایی در متون آموزشی و درسی است که ویژه رؤسا و اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

یارمحمدی با بیان اینکه امروز در آموزش‌وپرورش به‌عنوان نخستین و مهم‌ترین وزارتخانه راهبردی بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب درسی وجود دارد، افزود: دفاع مقدس حداقل برای ۵۰۰ کتاب درسی در ۱۲ پایه تحصیلی مطلب دارد که باید شناخته شود. همچنین در حوزه آموزش عالی و حوزوی نیز حدود ۱۱ مجموعه کلان با ۵۰۰۰ رشته وجود دارد که دفاع مقدس برای قسمتی از این بخش نیز مطلب دارد.

استاد دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام ارائه نظام موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مشخص کردن ظرفیت‌های هر رشته برای پرداختن به این حوزه را از جمله بخش‌های این کارگاه‌های آموزشی برشمرد و اظهار کرد: یکی از کارگاه‌ها با نام سبک زندگی ایثارگران ویژه معلمان، دبیران پرورشی، معاونین فرهنگی دانشگاه‌ها و اساتید علاقه‌مند از سوی جهاددانشگاهی کرمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر به سبک و سیره شهدا که مصداق عملی سیره ائمه(علیهم السلام) است، پرداخته شود، دیگر الگوهای مخرب در فضای مجازی و واقعی مورد توجه قرار نمی‌گیرد و اگر شهدا الگو شوند بسیاری از مسائل جامعه حل می‌شود.

یارمحمدی اظهار کرد: کارگاه دیگر آیین سخنوری و فن بیان است که ویژه انجمن راویان دفاع مقدس کرمان و دبیران درس دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام




دفاع مقدس حداقل برای نیمی از کتاب‌های درسی ۱۲ پایه تحصیلی مطلب دارد

منبع: ایـسنا
? دفاع مقدس حداقل برای نیمی از کتاب‌های درسی ۱۲ پایه تحصیلی مطلب دارد