دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شرف ملی و دینی این ملّت از سالار شهیدان است و دفاع هشت سالهٴ ملّت ایران رنگ و بوی کربلا داشت و از خط‌شکنان، نوای «یاحسین»به گوش می‏‌رسید. به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتۀ دفاع مقدس فرصتی […]


نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شرف ملی و دینی این ملّت از سالار شهیدان است و دفاع هشت سالهٴ ملّت ایران رنگ و بوی کربلا داشت و از خط‌شکنان، نوای «یاحسین»به گوش می‏‌رسید.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتۀ دفاع مقدس فرصتی مغتنم جهت یادآوری و گرامیداشت رشادت غیورمردان جبهۀ حق علیه باطل است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با اهداء خون پاکشان به ایران مقتدر امنیت و صفا بخشیدند و چشم طمع جهانیان را نسبت به خیال تجاوز به این مرز و بوم تا ابد کور کردند.

علیمرادی بیان داشت: براساس آموزه‌های اساسی اسلام، مسلمان هرگز نباید جنگ‌طلب، متجاوز و آغازکنندهٴ جنگ باشد؛ ولی باید در برابر ستم و تجاوز دشمنان دین بایستد و تا ستمگران را برجای خویش ننشاند، از پای ننشیند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نهضت عاشورای حسینی الهام‌بخش قیام امام خمینی (ره) و حماسهٴ بزرگ دفاع مقدّس بوده است و نیز به ملّت ایران، اندیشه‌ی خردمندانه و انگیزهٴ صادقانه بخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: شرف ملی و دینی این ملّت از سالار شهیدان است و دفاع هشت سالهٴ ملّت ایران رنگ و بوی کربلا داشت و از خط‌شکنان، نوای «یاحسین»به گوش می‏‌رسید.

علیمرادی یادآور شد:  پیروان خالص و مخلص امام خمینی (ره) خود را با نارنجک به زیر تانک می‏‌افکندند، عاشقانه شهید شدند؛ نه عاقلانه، و رزمندگان ما برای خدا جنگیدند و آنکه برای خاک می‏‌جنگد خونش هم به اندازهٴ خاک می‏‌ارزد؛ و  آن‌کس برای خدا جنگید، خونش «ثار الله» است و خون‌های او یاد خداست.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب





دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است

منبع:فــارس
? دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است