دعوت مسئول سازمان بسیج اساتید کرمان از بسیجیان برای حل مشکلات مناطق محروم از طریق ایده پردازی

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان، محرومیت زدایی را جزو اولویت‌های این نهاد عنوان کرد و از بسیجیان خواست، با ایده‌های خود گره گشای مشکلات مناطق محروم باشند. به گزارش نذیر کرماناز کرمان، امروز به‌مناسبت هفته بسیج، نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور اساتید برگزار شد […]

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان، محرومیت زدایی را جزو اولویت‌های این نهاد عنوان کرد و از بسیجیان خواست، با ایده‌های خود گره گشای مشکلات مناطق محروم باشند.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان، امروز به‌مناسبت هفته بسیج، نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور اساتید برگزار شد محمدی‌نژاد مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: توقعی ازکه بسیج انتظار می‌رود نیرو‌هایی که دغدغه‌مند هستند و توان علمی دارند و باید نقش هدایت، رهبری و گره گشایی از کار مردم را داشته باشند.

وی افزود: ما اگر توانستیم از ظرفیت و توان نخبگان استفاده کنیم برده ایم والا نیرو‌های توانمند و نخبه ما که داریم تربیت می‌کنیم به هر دلیلی امکان استفاده در درون کشور از آن‌ها فراهم نشود آن‌ها می‌روند و می‌تواند خطر ناک باشد.

محمدی نژاد ادامه داد:اما بسیج اساتید در این زمینه یکی از برنامه‌های خیلی قوی که دارد استفاده از حضور نخبگان است و بارایزنی‌هایی که صورت می‌گیرد امکان جذب برای آن‌ها فراهم شود وکه در گره گشایی از کار مردم می‌توانند نقش داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سازمان بسیج اساتید استان در راستای حل مسائل استان، حکمرانی نظام اسلامی و نقش بسیج اساتید در این زمینه است و با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید استان کرمان ۳ هزار و ۶۰۰ عضو دارد، گفت: ۲۸ کانون بسیج اساتید در سطح استان کرمان داریم که تلاش کرده‌ایم این کانون‌ها را به سمت مسئله محوری سوق دهیم.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت:یکی از وظایف ما در سازمان بسیج اساتید، کار در زمینه جهاد تبیین است که با توجه به فعالیت پژوهشکده مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان، دبیرخانه جهاد تبیین استان را در پژوهشکده مستقر کرده‌ایم و کمیته علمی مکتب شهید سلیمانی را نیز به پژوهشکده واگذار و جلسات متعددی برگزار شده است. 

وی افزود: و در همین جا دعوت می‌کنم ازشما بسیجیان که در حوزه‌های حل مسئله کمک حال ما باشند هر کدام از شما بسیجیان اگر ایده‌ای دارید که می‌تواند گره گشا باشد و یکی از مشکلات استان کرمان و مناطق محروم کشور را حل کند که محرومیت زدایی  جز اولویت‌های ماست  ارائه کنید.

گفتنی است در حاشیه برگزاری نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید از برخی نخبگان علمی تقدیر شد. خواجه‌حسنی مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان کرمان گفت: در راستای فعالیت عرصه علم و فناوری، قرارگاه جهاد علم و فناوری را در استان تشکیل داده‌ایم تا تعامل و تسهیل‌گری در مسائل علم و فناوری را انجام داده‌ایم.

وی اظهار کرد: ا‌عضای اصلی قرارگاه جهاد علم و فناوری در استان شامل اقشار بسیج اساتید، فرهنگیان، دانشجویی، دانش‌آموزی، طلاب، کارگری، حقوق‌دانان، جامعه پزشکی، مهندسین عمران، مهندسین کشاورزی و مهندسین صنعت هستند تا اهداف قرارگاه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

امروز به‌مناسبت هفته بسیج، نشست جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور اساتید برگزار شد.




دعوت مسئول سازمان بسیج اساتید کرمان از بسیجیان برای حل مشکلات مناطق محروم از طریق ایده پردازی

منبع: خــبرگزاری بســیج
? دعوت مسئول سازمان بسیج اساتید کرمان از بسیجیان برای حل مشکلات مناطق محروم از طریق ایده پردازی