دعوت رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان از مردم برای حضور در انتخابات

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استانو دادستان کرمان در پیام‌های جداگانه مردم را برای حضور پرشور در ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و تجلی حماسه حضور دعوت کردند. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۱۰ اسفندماه ضمن تاکید بر اینکه زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور در استان کرمان فراهم شده، […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استانو دادستان کرمان در پیام‌های جداگانه مردم را برای حضور پرشور در ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و تجلی حماسه حضور دعوت کردند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۱۰ اسفندماه ضمن تاکید بر اینکه زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور در استان کرمان فراهم شده، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خودشان را به خوبی فراهم کرده و این امر از اصول مترقی این نظام به شمار می‌رود.

وی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار کرد: ان‌شاءالله فردا مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را خلق می‌کنند و به اصلح‌ترین کاندید رای خواهند داد.

حمیدی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی همواره با تکیه بر پایه مردمی خود و با پیروی از فرامین امامین انقلاب مسیرهای پرفراز و نشیب بسیاری را با موفقیت طی کرده که از افتخارات بزرگ این نظام به شمار می‌رود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: با پشتیبانی‌های مردم ولایتمدار ایران اسلامی از این نظام، شاهدیم که آرمان‌های انقلاب به دنیا صادر شده و مورد توجه و تاکید بسیاری از آزادی خواهان و آزاداندیشان قرار گرفته و از این رو نظام جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای استکبارستیزی ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان تبدیل شده است.

وی در پایان اعلام کرد: قضات، کارکنان اداری دستگاه قضایی استان کرمان همگام و همراه با آحاد مردم شریف ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بار دیگر با آرمان‌های امام(ره)، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تجدید پیمان خواهند کرد و تودهنی محکمی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهند زد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، مهدی بخشی دادستان کرمان نیز در پیامی از همه آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

وی بیان کرد: نگاه دستگاه قضایی از ابتدای فرآیند انتخابات پیشگیرانه بوده و نگاه قضایی صرف نبوده و چندین جلسه در خصوص رصد فضای مجازی و پیگیری تخلفات انتخاباتی در دادسرای مرکز استان تشکیل شده است.

بخشی ضمن دعوت از مردم کرمان برای حضور در پای صندوق‌های رأی یادآور شد: همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و درک شرایط ملی و بین‌المللی، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم و تلاش کنند انتخابی اصلح داشته باشند.

وی تأکید کرد: مردم جسور و انقلابی کرمان همواره در طول سال‌های گذشته ثابت کرده‌اند پای آرمان‌های انقلاب، شهدا و  امام راحل ایستاده‌اند و ان‌شاءالله فردا (۱۱ اسفند) نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی خاری در چشم دشمنان این نظام و انقلاب خواهند شد.

دادستان کرمان گفت: امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در امر قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون  شاهد باشیم.

انتهای پیام




دعوت رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان از مردم برای حضور در انتخابات

منبع: ایـسنا
? دعوت رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان از مردم برای حضور در انتخابات