دشمن پیشرفت‌های کشورمان را برنمی‌تابد/هیچ توطئه‌ای اتحاد ملت ایران و عراق را خدشه‌دار نمی‌کند

امام جمعه سیرجان گفت: توطئه و دشمنی‌های استکبار جهانی و آمریکا علیه نظام اسلامی به خاطر پیشرفت‌های ملت ایران است. به گزارش فت فتو از سیرجان، امام جمعه سیرجان امروز به بیانات رهبری معظم در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی پرداخت و اظهار کرد: ایران اسلامی بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال با […]


امام جمعه سیرجان گفت: توطئه و دشمنی‌های استکبار جهانی و آمریکا علیه نظام اسلامی به خاطر پیشرفت‌های ملت ایران است.

به گزارش فت فتو از سیرجان، امام جمعه سیرجان امروز به بیانات رهبری معظم در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی پرداخت و اظهار کرد: ایران اسلامی بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال با همه دشمنی‌ها و تبلیغات و توطئه‌های دشمنان، پیشرفتهای فراوانی در همه زمینه‌های مختلف داشته است که موجت نگرانی و ناراحتی استکبار جهانی شده است.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی افزود: بر خلاف تصور غرب و استکبار افق کشور ما و نظام ما روشن است که دشمن سعی می‌کند در مورد نقاط ضعفِ ما بزرگ‌نمایی و اغراق‌گویی داشته باشد و نقاط قوّت ما را بپوشاند و نباید ما به دشمن در این زمینه کمک کنیم.

وی افزود: طی ۴۳ سال گذشته دشمنان به‌دنبال فروپاشی نظام بودند و امروزهم صهیونیست‌ها و سعودی‌ها و غرب متحد و هماهنگ شدند تا جلوی پیشرفت ما را بگیرند و ایران اسلامی را شکست داده و به عقب‌نشینی وادارند، اما حضور مردم در همه صحنه‌های نظام اسلامی دشمنان را شکست داده و پیشرفت‌های ملت ایران بیشتر و روز افزون خواهد بود.

خطیب جمعه سیرجان با اشاره حضور رئیس‌جمهور کشورمان در کنفرانس سیکا در آستانه پایتخت قزاقسستان گفت: دنیا در حال چند قطبی شدن است و استکبار جهانی هم نمی‌تواند اقتدار و پیشرفت‌های نظام اسلامی را ببیند و امید است که این کنفرانس نقش موثری در امنیت و همکاری و هم‌افزایی، رفاه ملی و توسعه منطقه‌ای را به‌دنبال داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: همانطور که رئیس‌جمهور محترم هم عنوان کردند؛ رویکردهای سلطه‌طلب، مطرودند و نقش کشورهای مستقل بیشتر دیده می‌شود و سرمایه تمدنی و معنوی که شکل‌دهنده ارزش‌های مشترک قاره کهن آسیاست، که ظلم و بی‌عدالتی و یکجانبه‌گرایی را نفی می‌کند و با آن به مقابله می‌پردازد و حتی عنصر کلیدی در تضمین موفقیت و همکاری و هماهنگی کشورهای مستقل است.

وی به رزمایش نیروی زمینی سپاه پرداخت و افزود: رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس آمادگی نیروهای مسلح را در دفاع از مرزهای کشور و پاسخ قاطعانه به هرگونه تهدید را  پی داشت و پیام صلح و دوستی و تحکیم امنیت پایدار برای کشورهای همسایه را هم یادآور شد.

حسین به انتخاب رئیس‌جمهور جدید عراق هم اشاره داشت و گفت: آمریکا و همدستانش به‌دنبال توطئه در ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و عراق هستند که با انتخاب رئیس‌جمهور جدید عراق این اختلاف‌افکنی کمرنگ و اتحاد دو ملت بیشتر خواهد شد و ملت عراق هم این را می‌دانند که آمریکا همواره برای رسیدن به منافع خود در منطقه اقدام به توطئه و تفرقه‌افکنی میان کشورهای اسلامی دارد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب





دشمن پیشرفت‌های کشورمان را برنمی‌تابد/هیچ توطئه‌ای اتحاد ملت ایران و عراق را خدشه‌دار نمی‌کند

منبع: فــارس
? دشمن پیشرفت‌های کشورمان را برنمی‌تابد/هیچ توطئه‌ای اتحاد ملت ایران و عراق را خدشه‌دار نمی‌کند