دشمن قصد دارد از احساسات پاک جوان و نوجوان ما سوء استفاده کند

سردار نظری گفت: دشمن دنبال احساسات پاک دانش آموزان و دانشجویان بود و بر اصل فمنیست بیشتر روی خانمها و دانش آموزان دختر برنامه ریزی کرده بود که دستشان رو شد. به گزارش فت فتواز کرمان ، مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و حجت الاسلام والمسلمین علی عارفی رئیس نهاد مقام معظم رهبری […]

سردار نظری گفت: دشمن دنبال احساسات پاک دانش آموزان و دانشجویان بود و بر اصل فمنیست بیشتر روی خانمها و دانش آموزان دختر برنامه ریزی کرده بود که دستشان رو شد.

به گزارش فت فتواز کرمان ، مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و حجت الاسلام والمسلمین علی عارفی رئیس نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و گفتگو کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این دیدار اظهار کرد: شروع سال تحصیلی که می بایست همراه با نشاط و امید به آینده باشد متاسفانه دشمن برای این ایام برنامه ریزی های کرده بود و فوت خانم امینی جرقه ای شد تا کار خود را زودتر انجام دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اتفاقات نشان می دهد که دشمن از پیشرفت و از نسل ما که مدیران آینده هستند هراس داشته باشد.

سردار نظری افزود: بعد از به دست آوردن دستاوردها در شانگهای و اقتدار در برجام و حرکت عظیم مردم در اربعین دشمن احساس نگرانی کرد و از این که پایه و ستون انقلاب محکم شود و حصار اصلی منطقه شکل بگیرد هراس داشت چرا که راه های نفوذش بسته می شد.

فرمانده سپاه ثارالله عنوان کرد: دشمن در سالهای گذشته در صدد اجرای بحث ۲۰۳۰ بود که نشان میدهد که می خواهد از داخل مدارس و قشر جوان ما که شاکله فکری و ادراکیشان شکل نگرفته انحراف را شروع کنند که موفق نشدند.
وی ادامه داد: موجی قرار بود شکل بگیرد و برای ۱۶ آذر برنامه ریزی کرده بودند که ضربه اساسی را به نظام بزنند و طبق پیش بینی خودشان دنبال تشکیل شاکله بودند.

سردا نظری گفت: دشمن دنبال احساسات پاک دانش آموزان و دانشجویان بود و بر اصل فمنیست بیشتر روی خانمها و دانش آموزان دختر برنامه ریزی کرده بود که دستشان رو شد.

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد: ما امروز برخی تاکتیکهای دشمن را شناسایی کردیم و با تمهیدات لازم جلوی فعالیتشان را خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: در استان کرمان هر کس به نوبه خود با روشنگری اقدامات پیشگیرانه ای انجام داده است اکنون باید به سمت تریبون آزاد برویم و جهاد تبیین را در دانشگاه ها آغاز کنیم و پاسخگوی شبهات ذهنی دانشجویانی که تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: این دانشجویان و دهه هشتادی ها کسانی هستند که در آینده سکان این مملکت را به دست خواهند گرفت باید ذهن بچه ها را درست کنیم تا مورد سو استفاده دشمن قرار نگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در سخنانی بیان داشت : جهاد تبیین را باید به صورت ریشه ای اجرا کرد و این جهاد بهتر است از آموزش و پرورش آغاز شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این دیدار گفت: نقش آموزش و پرورش در زمینه تربیت دانش آموزان مهم است و باید سرمایه گذاری در این زمینه داشته باشیم.

دکتر مهدی احمدی نژاد با تاکید بر تجهیز و راه اندازی مرکز نفس افزود: دانش آموزان باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این دیدار، بسیج دانشجویی دانشگاه را یکی از قوی ترین بسیج های استان و کشور عنوان کرد و گفت: در برگزاری اردوهای راهیان نور سال ۱۴۰۰، اردوی دانشگاه کرمان بهترین اردو شناخته شد.

دکتر سید میثم موسوی افزود: بزرگترین اردوی جهادی را در تابستان سال جاری با حضور ۲۰۰ جهاد گر و با حضور تیم های درمانی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی برگزار کردیم که خدمات ارزنده ای را ارائه کردند.

این مقام مسئول  در این دیدار همچنین به کمبودهای دانشگاه در حوزه دانشجویی اشاره کرد و گفت: دانشگاه در مورد زیر ساخت خوابگاهی ضعیف است که نیازمند توجه جدی از سوی استانداری و وزارتخانه هستیم.

وی همچنین درخواست کرد: تفاهم نامه ای برای بهره گیری از اردوهای تفریحی و تهیه جهیزیه برای دانشجویانی که قرار است ازدواج آسان داشته باشند با مجموعه سپاه منعقد شود.

این مقام مسئول  همچنین بر ساخت گذر فرهنگی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد.

موسوی با بیان اینکه خوابگاه دانشجویان متاهلین نیاز به اقلام اساسی دارند، خواستار کمک سپاه در زمینه تجهیز این خوابگاه ها شد.

دشمن قصد دارد از احساسات پاک جوان و نوجوان ما سوء استفاده کند

دشمن قصد دارد از احساسات پاک جوان و نوجوان ما سوء استفاده کند




دشمن قصد دارد از احساسات پاک جوان و نوجوان ما سوء استفاده کند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? دشمن قصد دارد از احساسات پاک جوان و نوجوان ما سوء استفاده کند