دشمن در مقابل شهید سلیمانی به لرزه می افتاد/ نسخه شفا بخش سردار پیروی از ولایت است

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: دشمن در مقابل شهید سلیمانی ذلیل می شد و بدنش به لرزه می افتاد، وقتی  در جبهه مقاومت حاضر می شد دشمن می ترسید، انگار ۱۰ لشکر وارد شده از این رو دشمن می ترسید. به گزارش فت فتواز کرمان، گردهمایی فرزندان شهدا  با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل […]

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: دشمن در مقابل شهید سلیمانی ذلیل می شد و بدنش به لرزه می افتاد، وقتی  در جبهه مقاومت حاضر می شد دشمن می ترسید، انگار ۱۰ لشکر وارد شده از این رو دشمن می ترسید.

به گزارش فت فتواز کرمان، گردهمایی فرزندان شهدا  با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران،  قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ،مسئولان استانی و خانواده شهدا در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حال و هوای کشور به خاطر ایام فاطمیه و سالگرد حاج قاسم رنگ و بوی خدا و شهدایی شده است.

سردار اشتری گفت: شهید سلیمانی هم در دوران حیات پرخیر و برکتشان باعث خیر و برکت و افتخار برای مردم بودند و هم بعد از شهادتشان. شهید سلیمانی در دوران ساله مجاهدت خودش در کوران دفاع مقدس و در حوزه نظم و امنیت و ماموریت‌هایی که در کشور داشتند و بعد از دفاع مقدس در دفاع از مظلومان و حرمین کار‌های بزرگی را انجام دادند.

این مقام مسئول افزود: مدافعان حرم که حاج قاسم سید و سالار آن‌ها است با قدرت و تدبیر و برنامه ریزی حاج قاسم فرمانده دلاوری که توانست با غده رسوخ کرده بود در کشور‌های اسلامی مبارزه کند گرو‌ههای تکفیری و سلفی و در راس آن‌ها داعش که علیه اسلام با حمایت آمریکا و صهیونیستی با تمام تلاش خواستند امنیت کشور‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی را به مخاطره بیندازند، اما با لطف خدا و عنایت اهل بیت و فرماندهی با تدبیر حاج قاسم توطئه خنثی شد.

سردار اشتری گفت: هزاران کیلومتر جلوتر از مرز‌های ما جنگیدن ثمره امنیت است و امروز امنیت و آرامش و ثبات به برکت خون شهدای ما  و رهنمود‌های رهبری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در خیلی از کشور‌هایی که ظلم بیداد می‌کرد و گروه تروریستی با هدایت آمریکا جنایت می‌کردند خیلی از آزادی خواهان قصد با مقابله با این دشمن را داشتند، اما نمی‌توانستد وحدت کلمه بین جبهه مقاومت را حاج قاسم داشت و قدرت سازماندهی و بسیج مردمی داشت و با اخلاص این مرد بزرگ و مجاهدت در جبهه مقاومت پیروزی از آن آزادی خواهان بود

وی گفت: سردار سلیمانی متعلق به تمام آزادی خواهان بود و امروز شیعه و سنی و غیر مسلمانان و آنان که آزاده و مخالف تروریست و هر دین و آیینی دارند به حاج قاسم حترام می‌گذارند، زیرا او در مکتب عاشورا و رهبری قرار داشت.

سردار اشتری تاکید کرد: قدرت سازمان دهی سردار بی نظیر بود، شهید سلیمانی صرفا متعلق به کرمان و انقلاب و جهاد نبود بلکه شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادی خواهان جهان بود.

وی توضیح داد: حتی غیر مسلمان ها، افرادی  آزاده ای که مخالف تروریست هستند و دارای دین و آئین متفاوتی اند اما به شهید سلیمانی احترام قائلند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به این که حاج قاسم در مکتب امام ، مقام معظم رهبری و سیدالشهدا بزرگ شد و راهی که سیدالشهدا خواست دنبال کرد، افزود: در ایام اربعین همه افراد با نگاه های دینی و اندیشه های مختلف به زیارت می روند چرا که مکتب امام حسین(ع) انسان ساز است و حاج قاسم هم سردار عاشورایی است.

سردار اشتری گفت: اگر شهید سلیمانی محبوب قلوب  است به  علت حسینی بودنش بود و او عاشق مکتب اهل بیت بود، این شهید بزرگوار بعد از شهادت بیشتر از دوران حیاتش موجب خیر و برکت بود.

وی با اشاره به این که دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار زنده می ترسد، تشریح کرد: شهید سلیمانی با شهادتش عزت و اقتدار ایجاد کرد و همچنین شهادتش هم اثر گذار تر بود.

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز کرد: بنده توفیق خدمت درکنار سردار را داشتم، تمام وجودش اخلاص و برای خدا بود و از صفات بارز ایشان عشق و علاقه به فرزندان شهدا بود.

سردار اشتری افزود: دشمن در مقابل شهید سلیمانی ذلیل می شد و بدنش به لرزه می افتاد، وقتی  در جبهه مقاومت حاضر می شد دشمن می ترسید، انگار ۱۰ لشکر وارد شده از این رو دشمن می ترسید و می فهمید که شکست خورده و از طرفی رزمندگان روحیه نترسی را به خود می گرفتند.

وی با تاکید بر این که شهید سلیمانی از نظر تواضع زبانزد بود و در برابر خانواده شهدا متواضع بود،  ادامه داد: شهید سلیمانی با این اقتدار و شجاعت در مقابل فرزندان شهدا زانو زده و در مقابل آنها خود را کوچک می دید، تواضع و مردم داری از خصوصیات اخلاقی و ویژگی های انسانی اش بود.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: حاج قاسم مطیع ولایت بود، بدون نظرحضرت آقا کاری انجام نمی داد و بر اساس اشاره ایشان بود که  کاری را تکلیف خود می دانست و با تمام وجود انجام می داد، پیروی از این مرد حکیم و نایب امام زمان رهبری سرلوحه ی کارش بود.

این مقام مسئول با تاکید بر این که رمز موفقیت شهید سلیمانی در جبهه داخلی و خارجی ولایت مداری بود، عنوان کرد: رمز پیروزی او دعای رهبری در حقش بود، شهدا در وصیت نامه خود همواره تاکید کرده اند که حامی ولایت و پشتیبان آن باشیم و از این مکتب درس بگیریم و اگر خیر دنیا و اخرت را می خداهیم پیرو ولایت باشیم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد:  خیلی ها که از رهبری فاصله گرفتند مورد انتقاد مردم واقع شدند، پیروی از ولایت نسخه ی شفا بخشی است که سردار برای ما نوشت تا ما بتوانیم بر تفسبیر اندیشه سردار تلاش کنیم.




دشمن در مقابل شهید سلیمانی به لرزه می افتاد/ نسخه شفا بخش سردار پیروی از ولایت است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? دشمن در مقابل شهید سلیمانی به لرزه می افتاد/ نسخه شفا بخش سردار پیروی از ولایت است