دشمن به دلیل شکست در جبهه مقاومت، جنایت تروریستی کرمان را مرتکب شد

نذیر کرمان/کرمان معاون اسبق سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: دشمن چون در جبهه فلسطین با بن بست مواجه شده و به نتیجه نرسید، دست به ترور در لبنان، عراق و جنابت فاجعه‌بار کرمان زد. جواد کمالی در گفت و گو با نذیر کرمان ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی محدوده گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: یکی […]

نذیر کرمان/کرمان معاون اسبق سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: دشمن چون در جبهه فلسطین با بن بست مواجه شده و به نتیجه نرسید، دست به ترور در لبنان، عراق و جنابت فاجعه‌بار کرمان زد.

جواد کمالی در گفت و گو با نذیر کرمان ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی محدوده گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: یکی از علائم ایمان که در قرآن کریم اعلام شده این است، کسانی که می‌گویند خدا و پای خدا استقامت و ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران در ۴۵ سال گذشته این را به دنیا و همه بشریت نشان داده که پای اسلام، انقلاب و شهدا ایستاده و به عهد خود وفا می‌کند.

کمالی با تحلیل وقایع چند ماه اخیر جبهه مقاومت بیان کرد: اصولاً دشمن وقتی در یک جبهه شکست می‌خورد، دست به ترور می‌زند و سال گذشته در مسئله «زن، زندگی آزادی» شکست خورد و جنایت حرم شاهچراغ را مرتکب شد.

معاون اسبق سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: در حال حاضر نیز دشمن چون در جبهه فلسطین با بن بست مواجه شده و به نتیجه نرسید، دست به ترور در لبنان، عراق و جنابت فاجعه‌بار کرمان زد و نشان می‌دهد به بن بست رسیده و راهی جز ترور پیش رویش نیست و متولیان امر باید متوجه باشند تا دشمن از این فرصت‌ها سوءاستفاده نکند.

انتهای پیام 




دشمن به دلیل شکست در جبهه مقاومت، جنایت تروریستی کرمان را مرتکب شد

منبع: ایـسنا
? دشمن به دلیل شکست در جبهه مقاومت، جنایت تروریستی کرمان را مرتکب شد