دشمن از دیکتاتوری رسانه ای برای بزرگ نمایی مشکلات ما استفاده می کند/ وظیفه جهاد تبیین بر دوش همه ماست

مدیر تبلیغات اسلامی ارزوئیه در مراسم شام وفات حضرت زینب سلام الله علیها در ارزوئیه گفت: وظیفه جهاد تبیین بر دوش همه ما است ، همه موظفند در این زمینه وارد میدان بشوند و هر کسی که یک مرکز و منبری برای حرف زدن با افکار عمومی جامعه دارد در این زمینه موظف است. به […]

مدیر تبلیغات اسلامی ارزوئیه در مراسم شام وفات حضرت زینب سلام الله علیها در ارزوئیه گفت: وظیفه جهاد تبیین بر دوش همه ما است ، همه موظفند در این زمینه وارد میدان بشوند و هر کسی که یک مرکز و منبری برای حرف زدن با افکار عمومی جامعه دارد در این زمینه موظف است.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه مراسم عزاداری شام وفات حضرت زینب سلام الله علیها در مسجد فاطمه زهرا (س) شهر ارزوئیه با مداحی ذاکر اهل بیت کربلایی سید حسن قریشی برگزار شد.

حجت الاسلام خادمی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ارزوئیه گفت: زینب کبریٰ (سلام‌ الله‌ علیها) توانست به همه‌ تاریخ و همه‌ جهان ظرفیّت روحی و عقلی عظیمِ جنس زن را نشان دهد ، این خیلی مهم است به کوری چشم آن کسانی که چه در آن زمان ، چه در دوره‌ ما هر کدام به نحوی جنس زن را تحقیر می کردند و می کنند ، زینب کبریٰ توانست علوّ مرتبه‌ زن و عظمت قدرت روحی و عقلانی و معنوی زن را نشان بدهد.

مدیر تبلیغات اسلامی ارزوئیه خاطرنشان کرد: حضرت زینب کبریٰ (سلام ‌الله‌ علیها) ، دو نکته را نشان دادند: یکی اینکه زن می تواند اقیانوس عظیمی باشد از صبر و تحمّل و دوّم اینکه زن میتواند قلّه‌ بلندی باشد از خردمندی و تدبیر ، اینها را عملاً زینب کبریٰ (سلام الله علیها) نشان داد نه فقط به آن عدّه‌ای که در کوفه و شام بودند‌ بلکه به تاریخ و به همه‌ بشر نشان داد.

خادمی پور افزود : بنا بر فرمایشات حضرت آقا هر کسی که یک مرکز و منبری برای حرف زدن با افکار عمومی جامعه دارد در این زمینه موظف است ، دشمن از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی ‌مشکلات در جمهوری اسلامی و علیه مفاهیم اسلامی حدأکثر استفاده را میکند ، این یک واقعیت تلخی است که وظیفه جهاد تبیین را بر دوش همه می گذارد. متولیان رسانه‌ها در درجه‌ِی اول مسئولند ، چه رسانه‌ ملی و چه سایر رسانه‌ های گوناگون ، چه فضای مجازی ، چه مجموعه‌ مطبوعات ، همه موظفند در این زمینه وارد این میدان بشوند و هر کسی که یک مرکز و منبری برای حرف زدن با افکار عمومی جامعه دارد در این زمینه موظف است. 

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده




دشمن از دیکتاتوری رسانه ای برای بزرگ نمایی مشکلات ما استفاده می کند/ وظیفه جهاد تبیین بر دوش همه ماست

منبع:آرمـان
? دشمن از دیکتاتوری رسانه ای برای بزرگ نمایی مشکلات ما استفاده می کند/ وظیفه جهاد تبیین بر دوش همه ماست