دشمنان به‌دنبال حکمرانی بر اذهان جوانان‌ ما هستند

کرمان- فت فتو – رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال گرفتن آگاهی و حکمرانی بر اذهان نسل جدید هستند، گفت: آنان می‌خواهند به نسل جوان ما بقبولانند که آینده‌ای در کار نیست. به گزارش خبرنگار فت فتو، سردار محمد زهرایی روز یکشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و […]

کرمان- فت فتو – رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال گرفتن آگاهی و حکمرانی بر اذهان نسل جدید هستند، گفت: آنان می‌خواهند به نسل جوان ما بقبولانند که آینده‌ای در کار نیست.

به گزارش خبرنگار فت فتو، سردار محمد زهرایی روز یکشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و در حسینیه ثارالله کرمان افزود: غربی ها در صدد هستند تا بلاهایی که سر جامع بشری خود آوردند، در جامعه اسلامی نیز پیاده کنند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: دشمنان در این مدت به جنگ ترکیبی و فضای دروغ پراکنی روی آورده اند و عده ای از فریب خوردگان و خود فروختگان به دنبال خدشه به کیان مقدس انقلاب اسلامی بودند که خیال واهی است.

رییس بسیح سازندگی کشور تصریح کرد: دشمن به رغم شبکه سازی که انجام داد، پس از اینکه متوجه حضور نیافتن و همراهی مردم شد، دست به خشونت زده است.

سردار زهرایی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور داده است اما خم به ابرو نیاورده و نهالی بود که درخت تناور شده است و اکنون هم۷۰ شهید داده و اگر از سرهای ما کوه بسازند هیچ اتفاقی برای انقلاب اسلامی نخواهد افتاد.

وی بیان کرد: همانگونه در سیاست و نظامی قوی هستیم و در حوزه نظامی به جایی رسیده ایم کسی در بحث گزینه ای نظامی ورود نمی کند و در عمل زانو زده‌اند، باید در اقتصاد هم مقاوم باشیم و این مقاومت با مردم است.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه مردم باعث می شوند اقتصاد مقاوم شوند، افزود: مردم در هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کردند، اما مردم همانند دوران دفاع مقدس در بحث جنگ اقتصادی احساس مسئولیت نکردند و پای کار نیامدند.

وی تاکید کرد: تئوری اقتصاد در انقلاب اسلامی عملی شدن اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب آن را بنا نهاده و کارشناسان نیز اعلام کردند راه موفقیت، مقاومت کردن اقتصاد است.

سردار زهرایی تاکید کرد: ما می توانیم در اقتصاد همانند مباحث نظامی و اعتقادی موفق باشیم.

وی با بیان اینکه صندوق های قرض الحسنه مدل بستر ساز بانکداری اسلامی است افزود: در چند سال گذشته یک هزار صندوق قرض الحسنه ایجاد شده و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانم عضو هستند و یک مجموعه اجتماعی به هم پیوسته هستند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: سال گذشته ۷۹ هزار شغل ایجاد کردیم و امسال نیز ۲۹ هزار شغل پایدار تاکنون ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه کارگاه ها و مشاغلی که کوچک هستند قابل مقایسه با کارخانه نیستند گفت: باید هدفمند ورود کرد و محصولات مزیت دار در تکمیل زنجیره ارزشی و با خوشه سازی و موقعیت راهبردی شغلی را دنبال کرد.

بیش از یک هزار صندوق اشتغالزا در کرمان فعال شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: بیش از یک هزار و ۲۷۰‌صندوق قرض الحسنه خدمتگزار و اشتغال زا را با تشکیل تعاونی های متعدد در راستای کمک به بخش اقتصاد مقاومتی این استان فعال کردیم.

نظری بیان کرد: بسیج سازندگی ابتدا با ۴۹ گروه جهادی کار خود را آغاز کرد و امروز با اقتدار و قوت اعلام می کنیم در کشور بیش از ۴۲ هزار گروه جهادی جغرافیا و محله محور و تخصصی در همه زمینه ها وارد می شوند و خیلی از بن بست ها را می شکنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: با حضور رئیس سازمان بسیج کشور در شهرستان کهنوج، ۱۳۲ میلیارد ریال پروژه مسکن مددجویان، آب رسانی، ساخت مدرسه و غیره به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: تمام پروژه های که در هفته بسیج اعلام شده است تا آخر این هفته انجام خواهد شد.

این آیین با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.




دشمنان به‌دنبال حکمرانی بر اذهان جوانان‌ ما هستند

منبع: ایرنـا
? دشمنان به‌دنبال حکمرانی بر اذهان جوانان‌ ما هستند