دست در دست هم به مِهر، خانه‌ای می‌کنند آباد

جهادگران تلاشگر و بی‌ادعای رودبارجنوب اقدام به ساخت آشپز خانه یک مسجد در روستای گز سردی کردند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، جهاد، دری از درهای بهشت است که خداوند آن را برای دوستان خاص خود گشوده است. اردوهای جهادی آغاز است، سرچشمه جاری شدن و یک ذکر است که مجاهد بودن را […]

جهادگران تلاشگر و بی‌ادعای رودبارجنوب اقدام به ساخت آشپز خانه یک مسجد در روستای گز سردی کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، جهاد، دری از درهای بهشت است که خداوند آن را برای دوستان خاص خود گشوده است. اردوهای جهادی آغاز است، سرچشمه جاری شدن و یک ذکر است که مجاهد بودن را در دل یادآوری می کند.

 
تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به توسعه و تداوم اردوهای جهادی در حالی است که این اردوها، مجموعه ای از فعالیت های خودجوش است که توسط جوانان داوطلب در مناطق محروم کشور برگزار می شود که هر کدام بنابر ظرفیت ها و توانایی های موجود، انواع خدمات از جمله انجام پروژه های عمرانی مورد نیاز منطقه، خدمات کشاورزی، پزشکی- درمانی، آموزشی و تحصیلی را در کنار فعالیت های فرهنگی ارائه می دهند.
 
بخش اعظم از اهداف این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می شود و شاید به جرئت بتوان گفت این سازندگی، مقدس ترین غنیمت باقی مانده از این سفرها است چرا که همیاری و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی در محیطی که رنگی از ریا و نمایش های شهری را ندارد، خودسازی در درون را به اوج می رساند.
 
البته در کنار این مهم نباید فراموش کرد که توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم مناطق محروم جزو رسالت های تعیین شده بر دوش جهادگران است و همچنین که نباید از یاد برد یکی دیگر از اهداف جهادی نیز سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه است و در این اردوها، تلاشگران با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف آشنا شده و از طریق عمل مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.
 
جهادگران گروه جهادی و فرهنگی شهید محسن کمالی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب اقدام به ساخت آشپز خانه مسجد پیامبر اعظم روستای گز سردی کردند.
 
روستای گز سردی در ۲۵ کیلومتری مرکز شهرستان رودبارجنوب استان کرمان واقع شده است.
 
انتهای خبر/پورحیدر 
 
 




دست در دست هم به مِهر، خانه‌ای می‌کنند آباد

منبع:آرمـان
? دست در دست هم به مِهر، خانه‌ای می‌کنند آباد