دستیار سابق سیمئونه در تمرینات کرمانی‌ها/ مس زیر و رو می‌شود

یک مربی اسپانیایی در تمرینات مس کرمان حضور پیدا کرده است. به گزارش فت فتو، فرزاد حسین خانی برای ترمیم نقاط ضعف تیمش زود تر از دیگر تیم‌ها دست به کار شد و با بازیکنان ایرانی و خارجی مدنظرش مذاکره کرد. در همین راستا معین عباسیان، هافبک تیم هوادار در چند روز گذشته در تمرینات […]

یک مربی اسپانیایی در تمرینات مس کرمان حضور پیدا کرده است.

به گزارش فت فتو، فرزاد حسین خانی برای ترمیم نقاط ضعف تیمش زود تر از دیگر تیم‌ها دست به کار شد و با بازیکنان ایرانی و خارجی مدنظرش مذاکره کرد.

در همین راستا معین عباسیان، هافبک تیم هوادار در چند روز گذشته در تمرینات مس حضور پیدا کرده است و در آستانه انتقال به این تیم کرمانی قرار دارد. همچنین فرزاد جعفری دیگر بازیکن هوادار نیز در لیست حسین خانی حضور دارد و احتمال حضور این بازیکن در جمع کرمانی‌ها وجود دارد.

حسین‌خانی همچنین در حال بررسی چند بازیکن خارجی است و به احتمال فراوان کرمانی‌ها برای حضور در نیم فصل دوم از بازیکنان خارجی جدید استفاده خواهند کرد.

خبر دیگر از اردوی مس کرمان حضور دستیار سابق دیگو سیمئونه در تمرینات مس کرمان است. کالی تروئبا ۵۳ ساله است و سابقه حضور در کادرفنی اتلتیکو مادرید را در کارنامه خود دارد.

این مربی اسپانیایی از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۴ به عنوان سر آنالیزور در کادرفنی اتلتیکو مادرید حضور داشت. تروئبا همچنین سابقه کار در پونفرادینا، الچه، ریسینگ سانتاندر و ایبار را در کارنامه خود دارد.

تروئبا بازی مس کرمان مقابل صنعت نفت آبادان را از نزدیک تماشا کرد. در صورت توافق نهایی، این مربی اسپانیایی به زودی با کرمانی‌ها قرارداد می‌بندد.

مس کرمان در نیم فصل اول نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در رده چهاردهم قرار گرفت. به همین دلیل حسین خانی می‌خواهد تیمش را در نیم فصل دوم به شرایط ایده آلی برساند و تیمش را در لیگ برتر نگه دارد.

انتهای پیام




دستیار سابق سیمئونه در تمرینات کرمانی‌ها/ مس زیر و رو می‌شود

منبع: ایـسنا
? دستیار سابق سیمئونه در تمرینات کرمانی‌ها/ مس زیر و رو می‌شود