دستگیری ۸۰ درصد عوامل مرتبط با جنایت تروریستی، در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی و بازداشت ۳۵ نفر از عوامل جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان در استان‌های مختلف کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد تروریست‌های دخیل در این جنایت در استان کرمان شناسایی و دستگیر شده‌اند. حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی ۲۱ […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی و بازداشت ۳۵ نفر از عوامل جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان در استان‌های مختلف کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد تروریست‌های دخیل در این جنایت در استان کرمان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی ۲۱ دی ماه در مراسم هفتمین روز شهادت زینب شفیع زاده و فاطمه سهرنگی از شهدای حمله تروریستی کرمان که در محل تدفین آنان در روستای سرشک شهرستان راور برگزار شد، اظهار کرد: مردم این منطقه ولایتمدار دو عزیز خود را در حادثه دلخراش تروریستی از دست دادند.

وی افزود: وظیفه همه مردم و مسئولان این است که خانواده شهدا را تکریم کنند و بایستی ابراز همدردی با خانواده شهدا دائمی باشد.

حمیدی تصریح کرد: ما در دستگاه قضایی استان کرمان وظیفه خود دانستیم تا در هفتمین روز شهادت این بزرگواران در محل دفن آنان حضور پیدا کنیم و همچنین به خانواده معظم آنان عرض تسلیت و ابراز همدردی داشته باشیم.

وی بیان کرد: مجازات‌های عبرت آموز در انتظار عاملان و پشتیبانان حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان شناسایی و دستگیری تمام عوامل دخیل در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را اولویت دستگاه قضایی استان دانست و افزود: بعد از اینکه حادثه دردناک تروریستی اتفاق افتاد از همان لحظات ابتدایی همه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی استان برای شناسایی و برخورد با عواملی که در این حادثه تروریستی همکاری داشتند و پشتیبانی می‌کردند، بسیج شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز که حدود یک هفته از حادثه تروریستی گذشته، خبرهای خوبی از شناسایی و برخورد با عوامل تروریستی به گوش می‌رسد و تاکنون ۳۵ نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

حمیدی همچنین در این زمینه از کشف یک خانه تیمی در حاشیه شهر کرمان خبر داد که در آن تروریست‌ها تجهیزات و مواد منفجره خود را نگهداری می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: پرونده‌ای در این رابطه در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده و دستگاه قضایی استان کرمان خود را موظف می‌داند با جمع آوری همه اطلاعات و شواهد با تمام عواملی که در این حادثه دردناک دخیل بودند یا پشتیبانی کردند، عادلانه برخورد کند.

وی افزود: این پرونده با سرعت و دقت لازم در حال رسیدگی است و پس از تکمیل شدن، تمام افرادی که در این حادثه دلخراش تروریستی به نحوی دخیل بودند به سزای عمل خودشان می‌رسانیم و پس از آن اطلاعات پرونده را در اختیار مردم عزیز ایران و کرمان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام




دستگیری ۸۰ درصد عوامل مرتبط با جنایت تروریستی، در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? دستگیری ۸۰ درصد عوامل مرتبط با جنایت تروریستی، در استان کرمان