دستگیری ۳۳ سارق در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۳۳ سارق سابقه‌دار و کشف ۱۸۰ فقره سرقت از ابتدای هفته جاری توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو؛ سرهنگ “مهدی پورامینایی” در تشریح این خبر افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۳۳ سارق سابقه‌دار و کشف ۱۸۰ فقره سرقت از ابتدای هفته جاری توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ “مهدی پورامینایی” در تشریح این خبر افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اجرای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت در سراسر شهرستان کرمان اظهار داشت: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و همچنین گشت‌های مضاعف موتوری و خودرویی موفق شدند ۱۸۰فقره سرقت را کشف کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری ۳۳ متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: بنا به بررسی این سرقت‌ها مشخص می‌شود مالباختگان در برخی موارد، خودشان با کم‌توجهی نسبت به مراقبت از اموال شخصی زمینه سرقت را ایجاد کرده‌اند که در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با خودمراقبتی و رعایت نکات ایمنی، زمینه ارتکاب جرم را به حداقل برسانند.




دستگیری ۳۳ سارق در کرمان

منبع:یـزدان کـرمان
? دستگیری ۳۳ سارق در کرمان